دوشنبه 25 مرداد 1400
رونمایی از خرید جدید اینتر در بازی دوستانه!

رونمایی از خرید جدید اینتر در بازی دوستانه! 
ادین ژکو که هنوز به شکل رسمی به عنوان بازیکن جدید اینتر معرفی نشده در بازی دوستانه امروز این تیم مقابل دیناموکیف میدان رفت.

بعد از کش و قوس های فراوان و شایعات زیادی که درباره روملو لوکاکو وجود داشت نهایتاً دو شب پیش این ستاره بلژیکی به شکل رسمی از اینتر جدا شد و به چلسی پیوست تا یک بار دیگر حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده باشد.

قابل پیش بینی بود که اینتر بعد از جدایی بهترین بازیکن خود در فصل گذشته، به دنبال جذب یک مهاجم خواهد رفت و در این بین از چند ستاره برای تقویت خط حمله تیم سیمونه اینزاگی نام برده شد اما در روزهای گذشته اکثر رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که اینتر برای جذب ادین ژکو با رم به توافق رسیده است.

اما یک اتفاق عجیب و کم سابقه در رابطه با ستاره بوسنیایی رخ داده است. اگرچه رسانه ها مدعی شدند که انتقال ژکو به نراتزوری قطعی شده اما اینتر این موضوع را هنوز به شکل رسمی اعلام نکرده است. با این حال ژکو امروز و در بازی دوستانه اینتر در برابر دیناموکیف با پیراهن این تیم به میدان رفت تا مشخص شود که باید او را بازیکن جدید نراتزوری دانست. جالب‌تر اینکه مهاجم بوسنیایی توانسته گل دوم تیمش را هم به ثمر برساند.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone