دوشنبه 25 مرداد 1400
رونمایی آذری از مرکز تفریحی در روز خداحافظی

رونمایی آذری از مرکز تفریحی در روز خداحافظی
سعید آذری مدیرعامل فولاد با رونمایی از مرکز تفریحی از باشگاه فولاد خداحافظی کرد.

سعید آذری پس از دو سال حضور در باشگاه فولاد از اهواز رفتنی شد و جای خود را به حمیدرضا گرشاسبی داد. آذری که در دو فصل حضورش موفق شد دو فصل صعود به لیگ قهرمانان آسیا و همچنین قهرمانی جام حذفی برسد، امروز توسط مدیران کارخانه و باشگاه تکریم شد تا با خاطره خوش اهواز را ترک کند.

آذری البته در آخرین روز حضورش در باشگاه فولاد از مرکز تفریحی باشگاه فولاد رونمایی کرد که در آن تنیس روی میز، میز بیلیارد، فوتبال دستی، اسنوکر.و پلی‌استیشن تعبیه شده تا بازیکنان تیم‌های مختلف باشگاه فولاد بتوانند اوقات فراغت خود را در این فضا بگذرانند.

آذری در این خصوص نوشت:

آخرین هدیه همکاران من و بنده کمترین به فولاد

مرکز فرهنگی و تفریحات سالم برای تیم‌های پایه که برای پر کردن اوقات فراغت تیم‌های پایه مهیا شده .با تشکر از همه عزیزانی که در راه تجهیز این مرکز تلاش کردند.

گفتنی است حمیدرضا گرشاسبی از روز گذشته کارش را در باشگاه فولاد شروع کرده و در اولین گام باید تکلیف سرمربی تیمش را مشخص کند که طبق شنیده ها گزینه اول باشگاه فولاد همچنان جواد نکونام است و باید دید طی روزهای آتی چه اتفاقاتی در این خصوص خواهد افتاد. محسن فروزان دروازه بان فولاد اولین جدا شده تیم لقب گرفت و شنیده می‌شود بازیکنان دیگر فولاد نیز مورد توجه تیم های لیگ برتری قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone