پنجشنبه 28 مرداد 1400
رکورد تاریخی و تکرارنشدنی برای مسی در PSG

رکورد تاریخی و تکرارنشدنی برای مسی در PSG
روند فروش پیراهن های لیونل مسی در پی اس جی به قدری سریع و خوب است که احتمالا رکوردشکن خواهد شد.

8 روز از رسمی شدن انتقال لیونل مسی به پی اس جی می گذرد و پیراهن های او پرفروش‌ترین در فروشگاه های رسمی باشگاه پاریسی هستند. پیراهن های شماره 30 لئو مسی در وبسایت باشگاه نیز به سرعت فروش می رود، در حالی که قیمت هایی 165 و 115 یورویی دارند.

هرچند اخبار در مورد فروش 1 میلیون پیراهن مسی تکذیب شده ولی سرعت فروش پیراهن های او به اندازه ای است که گفته می شود از این حیث، رکوردی تاریخی را به ثبت خواهد رساند.

مدیر برنامه‌ریزی باشگاه پاری سن ژرمن در مورد فروش پیراهن های مسی گفت:« واقعا فوق العاده و استثنایی است و بدون شک سرعت فروش پیراهن مسی در تاریخ فوتبال بی نظیر خواهد شد، با این حال هنوز به رقم 1 میلیون نرسیده ایم.

انتقال مسی سریع و غیر قابل پیش بینی شد و کمپانی نایکی هم به سرعت در حال تولید پیراهن است ولی نه آنها جادوگر هستند و نه ما. چیزی که می توانم بگویم این است که روند تولید و فروش سریع است و به شخصه فکر می کنم در پایان سال، رکورد درصد فروش پیراهن یک فوتبالیست به نام لیونل مسی ثبت خواهد شد.»

پیراهن های اول و دوم پی اس جی به رنگ های آبی و سفید و با شماره 30 لیونل مسی همچنان پرسرعت فروش می روند و قرار است تا 11 روز دیگر که احتمالا نخستین بازی مسی برای پاریسی ها و برابر رنس خواهد بود، سرعتش بیشتر نیز بشود.

ماه بعد از پیراهن سوم و ماه ژانویه 2022 از پیراهن چهارم پی اس جی نیز رونمایی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone