شنبه 30 مرداد 1400
مورینیو: برخی بازیکنان برنامه تاکتیکی را دنبال نکردند

مورینیو: برخی بازیکنان برنامه تاکتیکی را دنبال نکردند
رم شب گذشته موفق شد در چارچوب بازی های مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا از سد ترابزون اسپور عبور کند تا ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم، در پایان از عملکرد تیمش راضی باشد.

ژوزه مورینیو تاکید می کند که پیروزی 2 بر 1 تیم ترابزون اسپور در مرحله پلی آف لیگ کنفرانس اروپا برای رم آسان نبود، اما آنها در کل "متعادل و محکم باقی ماندند".

گل های خارج از خانه دیگر دو برابر محسوب نمی شود و امتیاز مضاعفی ندارد، اما همچنان با پیروزی 2-1 در ترکیه با گل های لورنزو پلگرینی و اولدور شمورودوف در برابر تک گل آندریاس کورنلیوس که بازی را موقتا به تساوی کشاند، یک پیروزی چشمگیر بود.

مورینیو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "این یک حریف در سطح لیگ کنفرانس نیست، بیشتر شبیه پلی آف چمپیونزلیگ است.

این آسان نبود، آنها بازیکنان باتجربه زیادی دارند. فشار زیادی وجود داشت و اگر کسی فکر می کرد این کار آسان خواهد بود، سخت در اشتباه بود. هواداران نیز نقش خود را با ایجاد فضایی عالی ایفا کردند.

مهم این است که تیم متعادل و محکم باقی ماند. ما کمی بعد از وقت استراحت بین دو نیمه صرفاً از نظر فیزیکی با مشکل روبرو شدیم، مخصوصاً کسانی مانند جردن ورتوت و برایان کریستانت که در تمرینات پیش فصل نتوانسته اند کارهای آمادگی جسمانی زیادی انجام دهند.

نگرانی من این بود که ما بارها به منطقه خطر رسیدیم بدون اینکه گل بزنیم و برخی بازیکنان برنامه تاکتیکی را به طور کامل دنبال نکردند. با این وجود من هنوز کار تیم را دوست داشتم، ما برنده شدیم و احساسات من حتی بدون بردن هم مثبت می بود."

بازی برگشت عصر پنجشنبه آینده در ورزشگاه المپیکو برگزار می شود و حضور تماشاگران با ظرفیت 50 درصد ورزشگاه مجاز است، فقط کسانی که با ارائه تست های منفی کووید-19 بتوانند ثابت کنند بیمار نیستند اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند یافت.

مورینیو دراین باره گفت: "تماشاگران حاضر در المپیکو پنجشنبه حرف خود را خواهند زد و خودی نشان خواهد داد، امیدواریم به مرحله گروهی برسیم."

مورینیو تصمیم گرفته است که وقتی تیم شب گذشته به رم بازگشت، آنها در اردوی آموزشی تریگوریا بخوابند.

سرمربی پرتغالی گفت: "همسران و خانواده های بازیکنان ممکن است از تصمیم من راضی نباشند! اما زندگی یک حرفه ای این است، تعطیلات به پایان رسیده است. ما دیر برمی گردیم و باید کاملاً ریکاوری شویم و بهبود یابیم. "

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone