یکشنبه 31 مرداد 1400
درد و دل ستاره مغضوب بارسلونا با یک هوادار

درد و دل ستاره مغضوب بارسلونا با یک هوادار
خود ساموئل اومتیتی نیز جدایی از بارسلونا را قبول کرده و این مدافع تنومند و فرانسوی به زودی راهی تیم دیگری خواهد شد.

به نظر می رسد باشگاه بارسلونا دیگر روی ساموئل اومتیتی حساب نمی کند و جدایی این مدافع فرانسوی در فصل تابستان قطعی شده است. رونالد کومان دیروز در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل بیلبائو در سان مامس اعلام کرد ساموئل اومتیتی، میرالم پیانیچ و الکس کلادو از برنامه های باشگاه و مربی بارسلونا خارج شده و دیگر جایی در این تیم ندارند.

اما ویدئویی منتشر شده که نشان می دهد ساموئل اومتیتی از این شرایط راضی نیست. یکی از هواداران بارسلونا در مقابل کمپ تمرینی این باشگاه ساموئل اومتیتی را ملاقات کرده و به او می گوید تو لایق این رفتار مدیران بارسلونا در مدت اخیر نبودی. این مدافع فرانسوی نیز با لحنی توام با افسوس می گوید هیچ اتفاقی رخ نداده و زندگی همین است.

اومتیتی که تا سال 2023 با بارسلونا قرارداد دارد، منتظر روزهای پیش رو برای روشن شدن تکلیف آینده خود است. این مدافع 27 ساله چندین پیشنهاد دارد از جمله المپیک لیون و رم داشته و به زودی با قبول یکی از این پیشنهادات، بعد از پنج فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد. ساموئل اومتیتی که در سال 2016 و با نظر لوییس انریکه راهی نوکمپ شد، شروع فوق العاده ای داشته و خیلی زود تبدیل به بازیکن ثابت این تیم شد. اما یک مصدومیت تلخ در سال 2018 باعث افت محسوس اومتیتی و در نهایت دوری او از ترکیب ثابت بارسلونا شد.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone