ﺳﻪشنبه 24 اسفند 1400
هو شدن مسی و نیمار قابل درک است

هو شدن مسی و نیمار قابل درک است

پرسنل کیمپمبه، مدافع پاری سن ژرمن، معتقد است که عصبانیت هواداران این تیم از بازیکنان قابل درک است.
شکست پی اس جی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و حذف آنها از این رقابت‌ها باعث عصبانیت شدید هواداران این تیم شده است.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه پارک دو پرنس در جریان بازی روز گذشته پی اس جی برابر بوردو پیش از شروع بازی تمامی بازیکنان ترکیب این تیم به جز کیلیان امباپه را هو کردند و صدای فریادهای اعتراض آنها نسبت به لیونل مسی و نیمار بلندتر از سایر بازیکنان بود.
کیمپمبه پس از پایان بازی به آمازون پرایم گفت:« ما صدای سوت‌ها را شنیدیم، حتی با این که کاملا روی بازی تمرکز کرده بودیم. ما ناراحتی و ناامیدی هواداران را می‌فهمیم و خشم و نفرتی که آنها دارند قابل درک است.»

با این حال این مدافع سعی کرد تا حدی از هم تیمی‌هایش دفاع کند و اضافه کرد:« ما حرفه‌ای هستیم و می‌دانیم چطور با این شرایط کنار بیایم. حالا باید سرمان را بالا بگیریم و بتوانیم برای فتح لیگ فرانسه پیش برویم. ما همه به یک اندازه مقصر هستیم و تقصیر هیچکس بیشتر از دیگری نیست. ما یک تیم هستیم و باید در شرایط خوب و بد کنار یکدیگر بمانیم.»
او از بازیکنان پی اس جی خواست که بار دیگر به روزهای درخشان برگردند و اظهار داشت:« حالا زمان این رسیده که نشان دهیم شخصیت داریم و تیمی هستیم که در کنار هم متحد و قدرتمند باقی می‌ماند، حتی با این که چنین کاری در این شرایط بسیار سخت است.»

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone