چهارشنبه 25 اسفند 1400
رونالدو آخر فصل تصمیم‌گیری خواهد کرد

رونالدو آخر فصل تصمیم‌گیری خواهد کرد

تدی شرینگهام، مهاجم سابق منچستریونایتد، مدعی شد که کریستیانو رونالدو همچنان در شرایط خوبی قرار دارد.
علیرغم درخشش فوق العاده کریستیانو رونالدو برابر تاتنهام و هت تریکی تماشایی، برخی اخبار حاکی از احتمال جدایی این بازیکن از یونایتد در صورت ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایان این فصل است. اما تدی شرینگهام، زننده گل حساس یونایتد در فینال 99 مقابل بایرن مونیخ، مدعی شد تصمیم گیری در این مورد به پایان فصل موکول خواهد شد.

تدی شرینگهام گفت: "فکر می‌کنم وقتی به هر سه گل رونالدو مقابل تاتنهام نگاه می‌کنید، متوجه می شوید این بازیکن آماده بوده و هنوز هم نیرویی است که باید رویش حساب کرد. در گذشته نیز ما شاهد این بودیم که رونالدو گل های زیادی مانند گل اول خود برابر تاتنهام به ثمر رسانده است. در صحنه گل دوم خود را در محوطه شش قدم برای ضربه زدن رساند و روی گل سوم نیز روی هوا بلند شد و زدن ضربه، دقیقا به جایی که او می خواهد.

من فکر می کنم همه چیز در مورد آینده رونالدو و ماندن او در منچستریونایتد بستگی به اتفاقاتی دارد که در پایان فصل رخ می دهد. من تصور می کنم در حال حاضر فراز و نشیب در نتایج یونایتد خیلی زیاد است. یونایتد در حال حاضر یک سرمربی موقت دارد و معلوم نیست برای فصل بعد چه اتفاقی قرار است رخ دهد. چه کسی در تابستان هدایت تیم را به عهده می گیرد؟ این سوالات برای همه ارکان باشگاه منچستریونایتد وجود دارد و فقط مختص رونالدو نیست. در حال حاضر هیچ کس نمی داند در آینده چه خواهد شد و سرنوشت این باشگاه بزرگ چگونه رقم می خورد."

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone