چهارشنبه 25 اسفند 1400
کاسانو:بیایید صادق باشیم؛ رونالدو جزو بهترین‌های دنیا نیست

کاسانو:بیایید صادق باشیم؛ رونالدو جزو بهترین‌های دنیا نیست

آنتونیو کاسانو یک بار دیگر مصاحبه‌ای علیه کریستیانو رونالدو انجام داده است.
تا همین قبل از بازی منچستریونایتد برابر تاتنهام انتقادات زیادی نسبت به عملکرد کریستیانو رونالدو مطرح می‌شد اما فوق‌ستاره پرتغالی در کل دوران حرفه‌ای خود نشان داده که در بدترین وضعیت نیز می‌تواند بازگشت‌های بزرگی را رقم بزند و به‌نوعی منتقدانش را دعوت به سکوت کند.

رونالدو در جریان پیروزی ابتدای هفته منچستریونایتد برابر تاتنهام در اولدترافورد موفق به ثبت هت‌تریک شد تا یک بار دیگر نشان دهد که در 37 سالگی نیز همچنان در فرم فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد و همان‌طور که گفته شد به بهترین شکل ممکن به انتقادات پاسخ داد.

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا‌ ‌از طرفداران پر و پا قرص لیونل مسی محسوب می‌شود و پیش از این نیز شاهد بوده‌ایم که او مصاحبه‌های تندی را علیه رقیب فوق ستاره آرژانتینی یعنی کریستیانو رونالدو انجام داده بود؛ کاری که کاسانو حالا یک بار دیگر آن را انجام داده است.

آنتونیو کاسانو درباره رونالدو گفت: "من برای 807 گلی که او به ثمر رسانده کلاهم را برمی‌دارم. اما کریستیانو رونالدو در بین بهترین بازیکنان جهان نیست. گلزن؟ بله. آیا او یک فوروارد قوی است؟ این هم بله. عناوین کسب کرده؟ بله برنده شده.‌ کریستیانو رونالدو مانند اینزاگی و ترزگه است. آنها بازیکنان افسانه‌ای بودند، اما بیایید صادق باشیم. فوتبال چیز دیگری است. گل‌ها یک بازیکن را تعریف نمی‌کنند. اینیستا 60 گل هم نزد، زیدان به 100 گل نرسید؛ این‌ها نابغه‌هایی هستند که تاریخ فوتبال را ساختند."

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone