پنجشنبه 26 اسفند 1400
کمالوند: با تمام توان برای صعود می‌جنگیم

کمالوند: با تمام توان برای صعود می‌جنگیم

سرمربی تیم خیبر خرم آباد می‌گوید این تیم در ابتدای فصل باید بهتر بسته می‌شد.
فراز کمالوند بعد از پیروزی خیبر خرم آباد مقابل سایپا در نشست خبری گفت: خوشحالم از اینکه در آخرین بازی سال 1400 یک برد شیرین را به همشهریان‌مان و هواداران خوب خیبر هدیه دادیم. جا دارد پیشاپیش فرارسیدن سال جدید را هم تبریک بگویم. امیدوارم همه مردم کشورمان علی الخصوص مردم خوب لرستان سال خوبی داشته باشند.
او ادامه داد: بازی در نیمه اول مطلقا دست ما بود. شاید اگر توپ‌هایمان وارد گل می‌شد، نتیجه عجیبی رخ می‌داد؛ مثلا 5 هیچ یا 6 بر صفر! آقای راکی یک ضربه پنالتی را در نیمه اول می‌توانست به سود ما اعلام کند که متاسفانه چشم پوشی کرد. به هر ترتیب فکر می‌کنم از هر نظر که نگاه کنیم، مستحق کسب 3 امتیاز بودیم. علاوه بر اینکه دو گل زدیم، 4 یا 5 موقعیت گلزنی را از دست دادیم.
سرمربی خیبر خرم آباد با گلایه از مربیان قبلی این تیم گفت: خیلی ناراحتم و تاسف می‌خورم؛ ‌با وجود توان مالی‌ای که آقای دکتر عبدی دارد و زحماتی که کشیده تیم خیبر، امکانات یک تیم لیگ برتری را دارد. حتی در لیگ برتر هم نیمی از تیم‌ها امکانات ما را ندارند. متاسفانه اما این تیم خوب بسته نشده است. شاید حداقل انتظار من این بود روزی که به خرم آباد آمدم با این شرایط مالی و امکانات تیم، از نظر نیروی انسانی دوبرابر شرایط کنونی پتانسیل داشته باشد.
کمالوند افزود: ما در پست دفاع وسط مشکل داریم. میانگین قدی خط دفاعی ما 173 سانتی‌متر است! مگر چنین چیزی می‌شود؟ مگر می‌شود هردو دفاع وسط تیم زیر 175 سانتی متر قد داشته باشد؟ من نمی‌دانم دوستان چگونه و با چه تفکری تیم را بسته‌اند. فکر می‌کنم خیلی می‌توانستند بهتر تیم ببندند. این مردم لایق بهترین‌ها هستند. آقای دکتر عبدی شرایط خوبی را فراهم کرده و افسوس می‌خورم که کاش ابتدای فصل تیم بهتری بسته می‌شد. اگر تیم شرایط بهتری داشت، الان با چند امتیاز اختلاف، صدرجدول بود.
با تمام کاستی و مشکلاتی که داریم. ناامید نیستیم. با تمام توان و با توکل به اهل بیت تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا انشاالله به هدفمان برسیم.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone