پنجشنبه 26 اسفند 1400
یونایتد 0-1 اتلتیکو

یونایتد 0-1 اتلتیکو

فتح الدترافورد با ضدفوتبالاتلتیکو با کسب پیروزی یک بر صفر در خانه منچستر، این تیم را در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه دو بر یک شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی UCL شد.
منچستریونایتد روز یکشنبه موفق شد با هت‌تریک رونالدو از سد تاتنهام گذشته و با روحیه ای بالا راهی دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید شود؛ دیدار دو تیم از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر آغاز شد.
شاگردان رالف رانگنیک در دیدار رفت به تساوی یک بر یک مقابل اتلتیکو دست یافتند و بعد از مساوی مقابل واتفورد، شکست سنگین مقابل سیتی و پیروزی شیرین مقابل تاتنهام و رتبه پنجم لیگ جزیره دوباره راهی اروپا شدند تا برای حضور در جمع هشت تیم نهایی مقابل شاگردان دیه‌گو سیمئونه قرار بگیرد؛ حریفی که بعد از مساوی در دیدار رفت، سه برد در اسپانیا کسب کرده و عازم شهر منچستر شد.

شیاطین سرخ که از حمایت تماشاگرانشان برخوردار بودند بازی را بهتر از حریف شروع کردند و در دقیقه 16 می توانستند خیلی زود به گل اول دست پیدا کنند اما اوبلاک ضربه آنتونی الانگا در دهانه دروازه را با صورت خود مهار کرد. رودریگو دی پائول، ستاره آرژانتینی اتلتیکو با یک شوت از راه دور زیبا بلافاصله بعد از موقعیت منچستر می رفت اتلتیکو را به گل برساند اما ده خیا با پروازی چشم نواز ضربه او را راهی کرنر کرد.
بعد از این موقعیت و تا دقیقه سی دو تیم برنامه های ناموفقی برای رسیدن به گل داشتند تا اینکه در دقیقه 41 روی ارسال آنتوان گریزمان از سمت راست، رنان لودی با یک ضربه سر چکشی قفل دروازه منچستر را باز کرد.

میزبان برای اینکه بازنده راهی رختکن نشود در اندک دقایق باقی مانده فشار زیادی روی دروازه اتلتیکو آورد اما موفق به باز کردن دروازه اوبلاک نشد. شوت از راه دور فرناندز که با واکنش گلر حریف مواجه شد، آخرین موقعیت ناموفق منچستر در این نیمه بود تا به این ترتیب اتلتیکو با برتری یک بر صفر (دو بر یک در مجموع) 45 دقیقه اول را پشت سر بگذارد.

منچستر نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد و روی شوت در دقیقه 46 می رفت خیلی زود دروازه حریف را باز کند ولی ضربه وینگر سوئدی شیاطین سرخ با اختلافی اندک راهی اوت شد. حملات منچستر در 15 دقیقه نخست نیمه دوم تداوم داشت.

سانچو با یک شوت روی پا از داخل محوطه جریمه می رفت یک گل زیبا به ثمر برساند اما ضربه او در دقیقه 60 از بالای دروازه به بیرون رفت. رانگنیک در دقیقه 67 رشفورد و پوگبا را راهی زمین کرد تا قدرت تهاجمی تیمش را در 20 دقیقه پایانی بازی بالاتر ببرد. در این لحظات اتلتیکو هم با تمرکز روی کارهای دفاعی، نیم نگاهی هم به ضدحملات داشت.

اوبلاک با یک دبل سیو در دقیقه 76 بار دیگر ناجی دروازه تیمش شد. او ابتدا ضربه سر دیدنی واران را مهار کرد و سپس شوت آکروباتیک رونالدو در ریباند را در اختیار گرفت تا همچنان بازی یک بر صفر بماند. در حالی که کاوانی هم به عنوان یک یار تهاجمی دیگر به ترکیب منچستر اضافه و ماتیچ در نقش سازنده آخرین موقعیت ها وارد زمین شده بود، مقاومت اتلتیکومادرید و قفل بزرگ اوبلاک به روی دروازه تا آخرین لحظه پابرجا ماند تا این تیم با پیروزی دو بر یک در مجموع راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone