یکشنبه 29 اسفند 1400
اولین تمرین گروهی تیم ملی برای بازی با کره

اولین تمرین گروهی تیم ملی برای بازی با کره

تیم ملی ایران امروز اولین جلسه تمرینی خود را برای بازی با کره جنوبی برگزار کرد.
تیم ملی ایران با غلبه بر عراق در فاصله سه بازی مانده تا پایان دور انتخابی جام جهانی 2022 بلیط قطر را برای خود رزرو کرد. این تیم سپس امارات را با یک گل شکست داد و روزهای چهارم و نهم فروردین 1401 دو بازی پایانی اش در دور گروهی را برگزار خواهد کرد.

تقابل روز چهارم فروردین با کره برای تعیین صدرنشین گروه اول از اهمیت بالایی برخوردار است. ایران با 22 امتیاز صدرنشین گروه است و کره با 20 امتیاز امید زیادی به کسب برد در بازی خانگی روز پنج شنبه دارد. البته شاگردان اسکوچیچ تا این لحظه هیچ باختی نداشتند و می توانند حتی با یک مساوی هم صدر را برای خود نگه دارند. آنها بعد از کره باید مقابل لبنان، آخرین بازی خود را برگزار کنند که پیروزی در این بازی قابل پیش بینی به نظر می رسد.

سرمربی تیم ملی روز گذشته 28 بازیکن را به اردوی جدید برای دو بازی پیش رو دعوت کرد و امروز اولین جلسه تمرینی ملی پوشان را در تهران شاهد بودیم. بازیکنان شاغل در لیگ برتر در این تمرین حضور داشتند و لژیونرها هم به مرور به جمع آنها اضافه خواهند شد.

اعضای کادر فنی تیم ملی پیش از شروع تمرین امروز دیداری هم با اعضای کادر فنی تیم ملی امید داشتند. اسکوچیچ و مهدوی کیا دقایقی در زمین چمن با یکدیگر گفت و گو کردند و سپس سرمربی تیم ملی شاگردانش را دور خود جمع کرده و برای آنها صحبت کرد. تمرین ملی پوشان بعد از صحبت های سرمربی شروع شد و بازیکنان زیر نظر اعضای کادر فنی به انجام حرکات تعیین شده پرداختند.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone