یکشنبه 29 اسفند 1400
بایرن ۴-۰ یونیون برلین

بایرن ۴-۰ یونیون برلین

تیم ناگلزمان این بار باج ندادبایرن مونیخ در یک بازی آسان موفق شد با چهار گل یونیون برلین را شکست دهد.
صدرنشین رقابت‌های بوندس‌لیگا یعنی بایرن‌مونیخ امروز از سری مسابقات هفته بیست و هفتم میزبان یونیون برلین بود که این دیدار با نتیجه 4-0 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

بازی با عملکرد هجومی بایرن مونیخ آغاز شد و این تیم توانست در دقیقه 16 گل اول را وارد دروازه یونیون برلین کند. شوت زیبا و مهار نشدنی کینگزلی کومان به تور دروازه یونیون برلین چسبید تا نتیجه 1-0 شود‌.

چند دقیقه بعد بایرن مونیخ توانست گل دوم را وارد دروازه یونیون برلین کند. ارسال کرنر جاشوا کیمیش با ضربه سر تمام کننده تانگوی نیانزو همراه شد تا نتیجه 2-0 شود.

در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد؛ بایرن مونیخ توانست گل سوم را هم به ثمر برساند. خطای مدافع یونیون برلین روی رابرت لواندوفسکی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. خود ستاره لهستانی پشت توپ ایستاد و موفق به گلزنی شد تا نیمه اول با نتیجه 3-0 تمام شود.

بایرن مونیخ نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 47 به گل چهارم دست پیدا کند. ارسال جمال موسیالا به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده رابرت لواندوفسکی همراه شد تا نتیجه 4-0 شود.

در ادامه بازی بایرن مونیخ توپ و میدان را کنترل کرد تا این دیدار با همان چهار گل به سود شاگردان یولیان ناگلزمان خاتمه پیدا کند تا باواریایی‌ها جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرده باشند.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone