دوشنبه 8 فروردین 1401
تمرینات نوروزی گل‌گهر همچنان با یک هدف

تمرینات نوروزی گل‌گهر همچنان با یک هدف

تیم فوتبال گل‌گهر از چهارم فرودین ماه تمرینات خود را برای حضور قدرتمند در ادامه مسابقات لیگ برتر آغاز کرده است.
سه مسابقه آخر سال 1400 برای گل‌گهر آنطور که مدنظر امیرقلعه‌نویی بود، پیش نرفت و آنها پس از باخت پرحاشیه مقابل استقلال در مقابل پیکان و سپس سپاهان نیز به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکردند. با این حال شروع نیم فصل دوم برای آبی‌پوشان سیرجانی بسیار خوب بود و آنها به سه پیروزی مقابل فجرسپاسی، نساجی و صنعت نفت دست پیدا کردند و مقابل پرسپولیس هم با تساوی از زمین مسابقه خارج شدند.
این‌ها بخشی از عملکرد تیم فوتبال گل‌گهر در لیگ بیست و یکم و منتهی به سال 1400 بود که علی‌رغم کسر هفت امتیاز از این تیم به دلیل استفاده از اریک بایناما با 34 امتیاز در رتبه ششم به پایان رسید، ولی آنها که تنها یک امتیاز با فولاد خوزستان و مس رفسنجان فاصله دارند، امیدوارند در سال جدید با جبران این اختلاف تا جایی که می‌توانند در جدول رده بندی صعود کنند.
شاگردان امیرقلعه‌نویی که از چهارم فروردین تمریناتشان را پس از چند روز استراحت از سر گرفته‌‌اند، آماده دیدار برابر شهرخودرو در سیرجان می‌شوند. آنها که خودشان را یکی از مدعیان قهرمانی می‌دانستند و شروع بسیار خوبی هم داشتند، پس از کسر هفت امتیاز و فاصله گرفتن از صدر جدول، حالا تمام تلاششان را برای نشان دادن توانایی‌هایشان و کسب بهترین رتبه ممکن به کار گرفته‌اند.

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone