دوشنبه 8 فروردین 1401
اشتباهی که 62 میلیون یورو به PSG ضرر زد

اشتباهی که 62 میلیون یورو به PSG ضرر زد

کریستوفر انکُنکو، محصول آکادمی پی اس جی، سه سال پیش با 13 میلیون یورو راهی لایپزیش شد ولی باشگاه پاریسی حالا قصد بازگرداندن او را دارد.
پی اس جی همواره حضوری فعال در نقل و انتقالات دارد و به خریدهای بزرگ و گرانقیمت در سال های اخیر عادت کرده است. در کنار خریدهای بزرگ، پاریسی ها نگاهی ویژه هم به آکادمی خود نیز دارند هرچند که ترافیک در تمام پست ها به قدری بالاست که کمتر فرصتی به بازیکنان آکادمی می رسد تا خود را به ترکیب تیم اول تحمیل کنند.

یکی از این بازیکنان، کریستوفر انکُنکو است که پس از ناامیدی از رسیدن به ترکیب تیم اول و به دلیل حضور ستاره هایی چون نیمار و کیلیان امباپه ترجیح داد شانس خود را در تیمی دیگر امتحان کند. کریستوفر انکُنکو سال 2019 با 13 میلیون یورو به لایپزیش پیوست و حالا مشخص شده که انتخاب او کاملا درست بوده است.

ستاره جوان که اخیرا برای بازی با ساحل عاج برای اولین بار به تیم ملی فرانسه دعوت شد و البته نتوانست خوش بدرخشد، فصل جاری در 39 بازی توانسته 26 گل بزند و 15 پاس گل نیز بدهد. تاثیرگذاری مستقیم روی 41 گل باعث شده تا بایرن مونیخ به جذب او علاقه مند شود ولی مونیخی ها رقیبی بزرگ چون پی اس جی را پیش روی خود می بینند.

طبق ادعای لوپاریزین، سران پی اس جی که از فروش کریستوفر انکُنکو پشیمان شده اند، برای بازگردندن او با لایپزیش مذاکره کرده اند ولی برای رسیدن به هدف خود باید 75 میلیون یورو هزینه کنند. در واقع بازیکنی که با 13 میلیون یورو از پاریس جدا شد، باید با 62 میلیون یورو بیشتر خریداری شود. ضرری که باید دید پی اس جی حاضر به قبولش خواهد بود یا خیر.

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone