چهارشنبه 10 فروردین 1401
حرفهای عجیب سرمربی کره پس از شکست

حرفهای عجیب سرمربی کره پس از شکست

سرمربی تیم ملی کره جنوبی اذعان دارد که تیمش در مصاف با امارات نمایش خوبی از خود نشان نداده است.
یکی از نتایج غیرمنتظره رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره‌ی آسیا در نبرد کره جنوبی و امارات رخ داد، جایی که اماراتی‌ها توانستند با یک گل به پیروزی برسند تا هم صعود آن‌ها به پلی‌آف مسجل شود و هم این‌که کره‌ای‌ها در حذف صدرنشینی گروه ناکام باشند و با تحمل اولین شکست، رقابت صدرنشینی را به ایران واگذار کردند.

پائولو بنتو سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره جنوبی بعد از شکست تیمش پذیرفت که تیمش امروز نمایش ناامیدکننده‌ای داشته و شکست رقم خورده را به گردن گرفت.

در حالی این شکست برای کره جنوبی در بازی روز گذشته مقابل امارات رقم خورد که کره‌ای‌ها دهمین صعود متوالی خود به جام جهانی را تجربه کردند و هدف‌شان از این بازی تشریفاتی، حفظ صدرنشینی گروه و البته رکورد فوق‌العاده‌شان مقابل امارات بود.

از ژانویه 2006 که کره جنوبی در دبی مغلوب امارات شده بود، هیچگاه کره‌ای‌ها دیگر به حریف خود نباخته بودند که سرانجام این رکورد 16 ساله روز گذشته شکسته شد و سومین پیروزی امارات در تاریخ رقابت‌هایش با کره جنوبی به ثبت رسید؛ کره‌ای‌ها توانسته‌اند 13 بار به پیروزی برسند و 5 مسابقه هم با تساوی پایان یافته است.

علی‌رغم برتری مشهود کره‌ای‌ها در آمار و ارقام از جمله مالکیت توپ و شوت در چارچوب حریف، آن‌ها نتوانستند از برتری آماری خود استفاده کنند و مغلوب امارات شدند.

در شرایطی که کره جنوبی 16 ضربه‌ی کرنر را برای رسیدن به گل مقابل امارات به دست آورد اما هیچکدام از آن‌ها به گل نرفت اما بنتو سرمربی کره جنوبی معتقد است که مشکل گل نزدن از روی ضربات ایستگاهی، آخرین نگرانی او درباره‌ی تیمش است!

پائولو بنتو با اشاره به شرایط تیمش گفت: سیستم بازی ما با امارات متفاوت است؛ به نظر می‌رسد بازیکنان ما آنقدر جاه طلبی و انگیزه نداشتند و نتوانستند نمایش‌های قبلی خود را تکرار کنند.

بنتو با تمجید از اماراتی‌ها توضیح داد: این یک پیروزی عادلانه برای حریف است؛ من مسئولیت دارم و باید الان احساس مسئولیت کنم و باید به کارهایی که امروز انجام می‌دادیم و انجام نشد، فکر کنم و این‌که در آینده دنبال چه هستیم و چه هدف‌گذاری برای خودمان داریم و چه کاری را می‌خواهیم انجام بدهیم.

سرمربی کره جنوبی در پاسخ به این‌که چه چیزی باید در تیمش تقویت شود، گفت: قدرت روحی.

پائولو بنتو در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: نمایشی که مقابل امارات نشان دادیم، آن چیزی نیست که تاکنون انجام داده بودیم و بدترین عملکردمان بود؛ نه تنها نتیجه، بلکه عملکرد و نگرش‌مان در این بازی ناامیدکننده است و این برایمان عادی نبود. فکر می‌کنم بازی مقابل امارات یک نوع "سیگنال" بود و اگر این سیگنال را خوب درک نکنید، ممکن است در آینده مشکلاتی پیش بیاید.

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone