شنبه 13 فروردین 1401
ژوزه فونته:رونالدو می‌تواند پس از یورو 2024 هم بازی کند

ژوزه فونته:رونالدو می‌تواند پس از یورو 2024 هم بازی کند

ژوزه فونته، مدافع تیم ملی پرتغال معتقد است که کریستیانو رونالدو هنوز چند سال دیگر توانایی بازی در ترکیب این تیم را دارد.
رونالدو در ماه فوریه 37 ساله شد اما هنوز یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی پرتغال به‌حساب می‌آید که آماری شگفت‌انگیز را در ترکیب این تیم به ثبت می‌رساند.
این ستاره منچستریونایتد موفق شد با غلبه برابر تیم ملی ترکیه و مقدونیه شمالی در پلی‌آف جام جهانی منطقه اروپا به جام جهانی 2022 قطر صعود کند و امیدوار است که بتواند ناکامی‌اش در اولدترافورد را با قهرمانی در این رقابت‌ها جبران کند.
با توجه به این که کریستیانو رونالدو دو ماه پس از فینال جام جهانی در قطر 38 ساله خواهد شد، بسیاری معتقد هستند که این آخرین فرصت این بازیکن برای قهرمانی با تیم ملی کشورش در عرصه جهانی است.
با این حال فونت معتقد است که این بازیکن می‌تواند پس از یورو 2024 هم لباس این تیم را به تن داشته باشد و برای پرتغال افتخارآفرینی کند.

این مدافع در گفت‌وگو با تاک اسپورت در این‌باره اظهار داشت:« من فکر می‌کنم او در آخرین مصاحبه‌ای که انجام داد به وضوح گفت کسی است که آخرین تصمیم را درباره آینده‌اش می‌گیرید. از نظر من او از نظر فیزیکی در شرایط بسیار خوبی است و احساس بسیار خوبی هم دارد.»
او با اشاره به درخشش این بازیکن در بازی‌های اخیر پرتغال اضافه کرد:« اگر او این شانس را داشته باشد که قهرمان شود و این فرصت را داشته باشد که همچنان در بالاترین سطح بازی کند، پس بدون‌شک همان‌طور که گفت به حضورش در فوتبال ادامه خواهد داد.»
فونته در پاسخ به سوالی درباره پیش‌بینی مدت حضور رونالدو در تیم ملی گفت:« هیچکس نمی‌داند او چه چیزی در ذهن دارد اما می‌خواهد به بازی برای تیم ملی کشورش ادامه دهد، در قطر حاضر خواهد بود و حداقل در یوروی بعدی نیز به میدان می‌رود. شاید او پس از یورو هم در تیم بماند.»

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone