یکشنبه 14 فروردین 1401
لیورپول 2-0 واتفورد

لیورپول 2-0 واتفورد

لیورپول با برتری 2-0 بر واتفورد موقتا و تا قبل از بازی سیتی-برنلی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.
لیورپول امروز در آنفیلد میزبان واتفورد، تیم هجدهم جدول بود و طبعا روی کاغذ، شانس اول پیروزی محسوب می‌شد. قرمزها که با کسب بردهای متوالی از چند لغزش سیتی استفاده کرده و به یک امتیازی این تیم در صدر جدول رسیده‌اند، محکوم به پیروزی بودند و این شانس را داشتند تا موقتا صدرنشین شوند.

میزبان با حمایت حداکثری هوادارانش بازی را هجومی شروع کرد ولی واتفورد بر خلاف انتظارات بازی را به تعادل کشاند. بهترین بخت گلزنی را نیز همین تیم ایجاد کرد اما کوچکا در دقیقه 21 فرصت تک به تک با آلیسون را هدر داد و گلر برزیلی به زیبایی توپ را برگشت داد.

در بازگشتِ همان توپ بود که لیورپول به گل رسید. ترنت الکساندر آرنولد که هر طور بود خود را به این بازی رساند، از سمت راست توپی را به درون محوطه جریمه واتفورد ارسال کرد و دیه گو ژوتا با ضربه سری زیبا زودتر از گلر توپ را به درون دروازه چسباند. گلی زیبا که قرمزها را پیش انداخت.

ستاره پرتغالی دقیقه 38 در موقعیتی عالی روی پاس هندرسون صاحب توپ شد ولی ضربه او با بدشانسی راهی به دروازه پیدا نکرد. یک شوت اندی رابرتسون را نیز گلر واتفورد برگشت داد تا نیمه نخست با برتری 1-0 لیورپول به اتمام برسد.

لیورپول نیمه دوم برای زدن گل اطمینان بخش وارد زمین شد ولی تا دقیقه 85 هر چه زد به در بسته خورد. در یک مورد نیز خوش شانس بود که ضربه مهاجم واتفورد راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 85 روی یک ارسال کرنر و با دخالت وی ای آر و بازبینی صحنه، داور خطا روی ژوتا را برای لیورپول پنالتی گرفت. صلاح تعویض شده بود و فابینیو پشت توپ ایستاد تا توپ را به طاق دروازه برساند و برتری لیورپول 2-0 شود.

لیورپول با این برد، موقتا و با دو امتیاز بیشتر، بالاتر از سیتی صدرنشین لیگ برتر شد.

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone