یکشنبه 14 فروردین 1401
فرایبورگ 1 - 4 بایرن

فرایبورگ 1 - 4 بایرن

آتش‌بازی در نیمه دومبایرن مونیخ با ارائه نمایشی خوب در نیمه دوم 1-4 از سد فرایبورگ عبور کرد.
بایرن مونیخ در شبی که در 45 دقیقه نخست چندان آماده نبود، در نیمه دوم چهار بار به گل رسید تا با یک بازی بیشتر، اختلاف خود با دورتموند را به 9 امتیاز افزایش دهد.

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال رابرت لواندوفسکی می‌توانست به گل برسد، اما ضربه والی توماس مولر در شرایطی خوب به مدافع فرایبورگ برخورد کرد.

در ادامه و در اواسط نیمه نخست بود که اولین فرصت فرایبورگ برای گلزنی ایجاد شد. سالای در سمت چپ محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه پای چپ دروازه بایرن مونیخ را تهدید کرد، اما مانوئل نویر به‌خوبی عکس العمل نشان داد.

در دقیقه 45 بایرن مونیخ می‌توانست با زدن گل برتری راهی رختکن شود، اما ضربه زمینی کینگزلی کومان از گوشه محوطه با واکنش تماشایی فلکن همراه شد و در نهایت نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

بایرن مونیخ نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال کومان بود که توماس مولر فرصت خوبی در دهانه دروازه برای گلزنی داشت، اما ضربه او در شرایطی نامتعادل با عکس العمل سنگربان حریف همراه شد.

اما در دقیقه 58 بود که بایرن مونیخ بالاخره به گل اول دست یافت. این تیم در سمت چپ و از فاصله‌ای قابل توجه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که لئون گورتزکا پشت توپ قرار گرفته و با ضربه‌ای دقیق و تماشایی موفق شد گل اول بایرن مونیخ را به ثمر برساند.

اما فرایبورگ خیلی زود و پنج دقیقه بعد به گل تساوی دست یافت. ارسال زمینی گونتر درون محوطه به پیترسن رسید و او با ضربه‌ای فنی و دقیق به گوشه دروازه توانست مانوئل نویر را مغلوب کند.

بایرن مونیخ سراپا حمله شده و در نهایت موفق شد در دقیقه 73 به گل دوم نیز دست یابد. روی ارسال لوکاس هرناندز از سمت چپ، سرژ گنابری تازه‌وارد به زیبایی مدافع فرایبورگ را درون محوطه از پیش رو برداشته و دروازه این تیم را باز کرد.

‌بایرن مونیخ در دقیقه 82 به گل سوم دست یافت. کینگزلی کومان در سمت چپ و در پشت محوطه به زیبایی تغییر مسیر داده و با یک ضربه محکم به گوشه دروازه کار فرایبورگ را تمام کرد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 96 این بار مارسال سابیتزر بود که پاس دقیق گنابری را تبدیل به گل چهارم بایرن مونیخ کرد و آنها با نتیجه 1-4 فرایبورگ را مغلوب کردند.

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone