دوشنبه 15 فروردین 1401
سرمربی جدید شاهین بوشهر معرفی شد

سرمربی جدید شاهین بوشهر معرفی شد

شاهین شهرداری بوشهر با سرمربی جدید در یازده هفته پایانی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شرکت خواهد کرد.
با اعلام سعید مسیگر مدیر عامل باشگاه محمود آرامش از پیشکسوتان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر هدایت این تیم را در هفته های پایانی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بر عهده خواهد گرفت. این جابجایی در حالی انجام شده که شاهین با 10 امتیاز در قعر جدول مسابقات به سر می برد و شانس زیادی برای فرار از سقوط و ادامه حضور در جمع تیم های دسته اولی ندارد. پیش از این هدایت شاهین بر عهده قنبری و وینکو بود که به نظر می رسد به خاطر مشکلات مالی نتوانستند بازیکنان خوبی را جذب و در نهایت نتایج خوبی با این تیم بگیرند.در کارنامه مربیگری محمود آرامش مربی بومی بوشهر مربیگری در تیم شاهین بندرعامری دیده می شود. تیمی که این فصل با مربیگری مهدی کریمیان نمایش خوبی در لیگ 2 داشته ودر آستانه صعود به لیگ یک است.

هم چنین در حکمی جدید از سوی سعید مسیگر مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر مهدی جوهری به عنوان سپرست جدید تیم بزرگسالان این باشگاه انتخاب شده است.

شهرداری بوشهر در ابتدای فصل برای عدم حمایت از شاهین امتیاز این تیم را به مزایده گذاشت اما مشکل اینجا بود که تاریخ این مزایده بعد از شروع مسابقات بود و از سویی در بوشهر بخش خصوصی برای حمایت از این تیم پا پیش نگذاشت و در نهایت شاهین با یک بودجه نامشخص وارد بازی ها شد و در نهایت نتوانست با حفظ تیم فصل گذشته که برای صعود به لیگ برتر می جنگید وارد مسابقات شود و به همین بهانه یکی از سه نامزد سقوط به دسته پایین تر به حساب می آید.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone