ﺳﻪشنبه 16 فروردین 1401
حق‌شناس : گل‌نزدند می‌گویند ما وقت کشتیم

حق‌شناس : گل‌نزدند می‌گویند ما وقت کشتیم

مسلم حق‌شناس، دروازه‌بان هوادار می‌گوید گاهی چاره‌ای جز گرفتن سرعت بازی وجود ندارد اما در وقت‌های تلف شده نیز می‌توان گل زد.
مسلم حق‌شناس شب گذشته ستاره دیدار هوادار مقابل پرسپولیس بود. این دروازه‌بان که با مصدومیت بشاگردی به چارچوب دروازه هوادار برگشت، بازیکنان پرسپولیس را حسابی با سیوهایش کلافه کرد. او در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد مقابل پرسپولیس فیکس باشد بیان کرد: طبق روالی که در این هفته‌ها داشتیم فکر می‌کردم که در این مسابقه هم باید بازی کنم چون شرایط آقا مهرداد بشاگردی هنوز خوب نشده است. در هفته‌های گذشته تلاشم را کرده بودم و با کمک بچه‌ها توانستیم خوب نتیجه بگیریم، گل نخوریم و روند خوبی داشته باشیم. این اتفاقات افتاد و به این بازی رسیدیم و با اعتمادی که آقا رضا به من داشتند توانستم دست پر از این بازی خارج شوم.

او در مورد اینکه آیا مصدومیتی داشت که چندین بار روی زمین افتاد گفت: از صحنه‌ای که احسان پهلوان شوت زد مقداری کمرم درد گرفت ولی از قبل مشکل خاصی نداشتم. انگشتم مشکل داشت اما افتادن‌ها از آن‌جایی شروع شد که کمرم مقداری درد گرفت.

حق‌شناس ادامه داد: در کل عوامل موفقیت از تمرین و مسائلی که کادر فنی و مربی گلرها از شما می‌خواهد بیرون می‌آید. نقطه قوت پرسپولیس روی ارسال‌های آن‌هاست و واقعا ارسال‌های بسیار خوبی داشتند. شوت‌های رامین رضائیان و مهدی ترابی نقطه قوت‌ آن‌ها است. می‌دانستیم که بیش‌تر روی تیر یک ارسال می‌کنند و گل‌هایی را که اسدی در بازی با نفت مسجد سلیمان زده بود؛ آنالیز کرده بودیم. ما بیش‌تر روی خروج‌ها در این هفته کار کردیم تا بتوانیم برنامه‌ آن‌ها را خنثی کنیم. تمام تمرکز ما روی بازی بود و همه فکر و ذکر ما این بازی شده بود و در نهایت موفق بودیم. می‌دانستیم ممکن است شوت بزنند، تک به تک شود و یا ارسال کنند؛ همه برنامه‌های آنها را می‌دانستیم و خداراشکر با تمرکز کامل به بازی آمدیم و توانستیم موفق باشیم.

او با اشاره به اینکه استرس برایش مفید بوده گفت: استرس وجود دارد اما همین استرس به من کمک می‌کند تا تمرکز داشته باشم. در اول بازی استرس بود و هرچه قدر گذشت استرس کم‌تر شد.

دروازه‌بان هوادار در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به وقت‌کشی تیمش اظهار داشت: مواقعی در فوتبال است که دیگر چاره‌ای نداری و باید مقداری از وقت بازی را بگیری. زمانی که وقت بازی گرفته می‌شود کمک داور وقت اضافه را اعلام می‌کند و در دقایق اضافه اتفاقات دیگری می‌تواند بیفتد. در دقیقه ۹۶ یا ۹۷ می توانستند گلی که می‌خواستند؛ بزنند! اتفاقاتی است که می‌افتد و گل نزدن‌شان را به حساب وقت تلف کردن می‌گذارند. گرفتن سرعت بازی به هر نحوی نباید باشد و اشکال دارد؛ یکی دو مورد بچه‌ها به من می‌گفتند که بیفت روی زمین ولی من اعتقادی به این کارها ندارم و آن صحنه‌ای که من افتادم روی برخوردها بود و اینطور نبود که خودم را بیندازم.

حق شناس در مورد درگیری‌های انتهای بازی و رقابتش با بشاگردی گفت: من در جریان دعوا و جنجال پایان بازی نیستم و اولین نفر به رختکن رفتم. من با آقا مهرداد دوست هستم و رقابت جزوی از فوتبال است. در فوتبال باید رقابت باشد و اگر این‌طور نباشد آدم انگیزه‌اش را از دست می‌دهد. من از هفته نوزدهم که به‌عنوان بازیکن تعویضی آمدم در گل بودم و خدارا شکر روند خیلی خوبی داشتیم و فقط یک گل از مس رفسنجان خوردیم. باید این روند را ادامه دهیم تا در لیگ، رتبه خودمان را تک رقمی کنیم و در دروازه هم آمار خوبی داشته باشیم.

او در پایان گفت: من در راه صعود به لیگ برتر هم، در بازی آخر یک پنالتی گرفتم و آن روز بسیار عجیب بود؛ اما توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم و این اتفاقات خوب برای‌مان بیفتد. از آقای عنایتی بابت اعتمادشان تشکر می‌کنم؛ از او در فصل‌های آینده به‌عنوان سرمربی بیشتر خواهید شنید.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone