چهارشنبه 17 فروردین 1401
بنفیکا 1 - 3 لیورپول

بنفیکا 1 - 3 لیورپول

لیورپول با ارائه نمایشی درخشان در خانه بنفیکا با نتیجه 1-3 به برتری رسید.
لیورپول که هفته بعد در فینال لیگ برتر باید به مصاف منچسترسیتی برود، امشب در یک چهارم لیگ قهرمانان کار دشواری برابر بنفیکا نداشت و 1-3 به پیروزی دست یافت.

در همان دقایق ابتدایی و روی پاس تماشایی و پشت پای سادیو مانه بود که محمد صلاح فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او محکم نبود و در اختیار دروازه بان بنفیکا قرار گرفت.

اما حملات لیورپول ادامه یافت و در دقیقه 17 این تیم به گل اول دست یافت. ارسال کرنر اندرو رابرتسون از سمت چپ با پرواز بلند و ضربه سر دقیق ابراهیما کوناته همراه شد و مدافع جدید مرسی سایدی ها گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه 23 بنفیکا خیلی سریع فرصت داشت گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه اورتون روی ارسال نونز دقیق نبود و به تور کنار دروازه آلیسون بکر برخورد کرد.

اما حملات لیورپول دوباره آغاز شد و این تیم در دقیقه 33 به گل دوم هم دست یافت. ارسال بلند ترنت الکساندر آرنولد در محوطه به لوییس دیاز رسید و او با ضربه سر دقیق خود در مقابل دروازه خالی، سادیو مانه را صاحب فرصت کرد تا ستاره سنگالی برتری لیورپول را دو برابر کند.

در لحظات پایانی نیمه اول محمد صلاح روی ارسال آرنولد و در موقعیتی تک به تک فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه او در اختیار ولاچودیمویس قرار گرفت و نیمه اول با برتری 0-2 مرسی سایدی ها تمام شد.

بنفیکا نیمه اول را بهتر آغاز کرد و خیلی زود اختلاف را به حداقل رساند. ارسال رافا سیلوا از بین پاهای کوناته رد شده و با اشتباه این بازیکن در مقابل دروازه به داروین نونز رسید تا او گل اول را به ثمر برساند.

در دقیقه 55 این بار داروین نونز می توانست ارسال رافا سیلوا را تبدیل به گل دوم بنفیکا کند، اما ضربه سر او دقیق نبود و از بالای دروازه لیورپول به بیرون رفت.

دقایقی بعد اورتون در محوطه جریمه لیورپول و روی غفلت مدافعان این تیم صاحب فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی شد، اما آلیسون بکر با عکس العملی تماشایی ضربه این بازیکن را مهار کرد.

اما در دقیقه 87 لیورپول به گل سوم رسید. روی پاس دقیق نبی کیتا بود که لوییس دیاز در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و بعد از گذر از سد دروازه بان بنفیکا موفق به باز کردن دروازه این تیم شد. در لحظات پایانی دیگو ژوتا فرصت تک به تک بسیار خوبی را از دست داد تا در نهایت لیورپول 1-3 از سد حریف خود عبور کند.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone