پنجشنبه 18 فروردین 1401
زلاتان در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می‌کند

زلاتان در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می‌کند

احتمال دارد در پایان فصل شاهد خداحافظی زلاتان، مهاجم گلزن و سوئدی میلان از میادین فوتبال باشیم.
قرارداد زلاتان با باشگاه میلان در فصل تابستان به پایان می‌رسد و مذاکرات برای تمدید این قرارداد با مدیران باشگاه هنوز آغاز نشده است. زلاتان با دستمزدی هفت میلیون یورویی در سال بیشترین درآمد را در رختکن میلان دارد و حذف سوئد از پلی‌آف جام جهانی او را متقاعد کرده که در ماه ژوئن بالاخره و در سن 40 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

به نظر می‌رسد اگر میلان در پایان فاتح یکی از دو جام لیگ ایتالیا یا کوپا شود، زلاتان تصمیم نهایی خود را گرفته و با دنیای فوتبال وداع خواهد کرد. تیم استفانو پیولی ‌در حال حال حاضر در صدر جدول لیگ ایتالیا قرار داشته و همچنین در نیمه نهایی کوپا ایتالیا نیز حضور دارند. آنها در بازی رفت نیمه نهایی کوپا مقابل اینتر به تساوی 0-0 دست یافتند و به‌زودی مسابقه برگشت برگزار خواهد شد. البته زلاتان در صورت بازنشستگی در رختکن میلان باقی خواهد ماند و از ابتدای فصل بعد در کادر فنی استفانو پیولی حضور پیدا می‌کند.

البته اگر زلاتان ابراهیموویچ قصد داشته باشد یک فصل دیگر به کار خود در این باشگاه ادامه دهد، میلان دستمزد کمتری به او پیشنهاد خواهد داد تا بتواند یک مهاجم نوک جدید برای فصل آینده جذب کند. دیووک اوریگی از لیورپول در آستانه پیوستن به روسونری به‌عنوان بازیکن آزاد قرار دارد و جانلوکا اسکاماکا از ساسولو نیز در رادار روسونری قرار گرفته است. گفتنی است؛ زلاتان در فصل جاری بسیاری از مسابقات میلان را به‌دلیل مصدومیت از دست داده است.

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone