دوشنبه 5 ارديبهشت 1401
رودری:باید ثابت کنیم از رئال مادرید قوی‌تر هستیم

رودری:باید ثابت کنیم از رئال مادرید قوی‌تر هستیم

رودری، هافبک جنگنده منچسترسیتی مدعی شد رئال مادرید همیشه حریفی خطرناک محسوب می‌شود.
رئال مادرید در مراحل گذشته از سد پاری سن ژرمن و چلسی، دو مدعی بزرگ قهرمانی در لیگ قهرمانان گذشته و خود را به نیمه نهایی و تقابل با منچسترسیتی رسانده است. رودری، هافبک سیتیزن‌ها در فاصله یک روز مانده به شروع این دیدار به تمجید از کیفیت رئال مادرید پرداخته و تاکید کرد آنها در طول جریان بازی منتظر لحظه مناسب می‌مانند تا به تیم حریف ضربه بزنند.

رودری گفت: "من فکر می‌کنم ما تیم بهتری از رئال مادرید هستیم، اما ما باید این موضوع را در زمین ثابت کنیم. ما باید آرام بمانیم و مهم‌تر از همه از نظر ذهنی حتی در لحظات دشوار مسابقه نیز قوی باشیم. اینجاست که باید تلاش کنیم در زمین سبک فوتبال خود را نشان دهیم. ما به‌خوبی می‌دانیم که رئال مادرید چگونه بازی می‌کند و از تجربه بازیکنان این تیم در لیگ قهرمانان آگاه هستیم. تیم حریف همچنین به‌خوبی می‌داند که چگونه شرایط دشوار را تحمل کرده و منتظر بمانند تا زمان آسیب رساندن به شما برسد. به نظر من این ویژگی بزرگ و مهم سبک بازی رئال مادرید محسوب می‌شود.

ممکن است آنها 90 دقیقه بر جریان بازی و شما مسلط نباشد، اما همیشه ‌تیمی خطرناک محسوب می‌شوند. ما باید هوشیار باشیم و در بازی اول در خانه خود بهترین نتیجه را برابر رئال مادرید کسب کنیم."

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone