ﺳﻪشنبه 6 ارديبهشت 1401
تصمیم PSG در مورد پوچتینو نهایی شد

تصمیم PSG در مورد پوچتینو نهایی شد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی و باتجربه پاری سن ژرمن، به زودی این باشگاه را ترک خواهد کرد.
شایعات در مورد مائوریسیو پوچتینو در حال تبدیل شدن به حقیقت است و به نظر می رسد این سرمربی در پایان فصل از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد. اگرچه آنها این هفته موفق به فتح لیگ یک فرانسه در فاصله چند هفته مانده به پایان فصل شدند، اما به نظر می رسد دوران حضور او در این باشگاه که در ژانویه 2021 آغاز شده بود، رو به پایان است.

ناکامی این باشگاه در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان در این فصل جاری احتمالا نقش مهمی در تصمیم مدیران قطری باشگاه پاری سن ژرمن در قطع همکاری با پوچتینو داشته است. پاری سن ژرمن در شرایطی در این دوره مقابل رئال مادرید مغلوب شد که فاصله ای تا صعود به دور بعد نداشت، اما توفان کریم بنزما در برنابئو کار این تیم را تمام کرد.

نشریه لوپاریزین در گزارشی مدعی شد روند جدایی پوچتینو از پاری سن ژرمن در حال نهایی شدن بوده و فقط توافق مالی بین طرفین باقی مانده که به زودی انجام خواهد شد. با توجه به اینکه 12 ماه تا پایان قرارداد پوچتینو و کادر او باقی مانده، مبلغ غرامت 12.6 میلیون پوندی برای جدای این سرمربی آرژانتینی در نظر گرفته شده است.

گزینه های جایگزینی برای پوچتینو در پایتخت فرانسه، زین الدین زیدان و آنتونیو کونته هستند. البته به نظر می رسد زیدان قصد دارد ابتدا منتظر روشن شدن تکلیف نیمکت تیم ملی فرانسه پس از جام جهانی بماند و بعد در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. همچنین پوچتینو نیز علیرغم دوران دشوار در پاریس همچنان مورد توجه برخی تیم های اروپایی است. بازگشت به اسپرز در برخی نشریات مطرح شده است و دنیل لووی، رئیس هیئت مدیره در ماه‌های اخیر با پوچتینو تماس گرفته است.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone