شنبه 10 ارديبهشت 1401
تا ساعاتی دیگر؛ معرفی سرمربی تیم ملی جوانان

تا ساعاتی دیگر؛ معرفی سرمربی تیم ملی جوانان

تا ساعاتی دیگر سرمربی تیم ملی جوانان از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال معرفی خواهد شد.
سه گزینه سرمربیگری تیم ملی جوانان صمد مرفاوی، مجید نامجو مطلق و امیرحسین پیروانی هستند. کمیته فنی همان طور که پیش تر ابراهیم قاسمپور سخنگوی این کمیته خبر داده بود امروز جلسه ای را برگزار کرده تا برنامه فنی نامزدهای سرمربیگری تیم ملی جوانان را بررسی کند و جالب اینکه نامزدها هم در این جلسه حضور دارند.

صمد مرفاوی و مجید نامجو مطلق آخرین حضورشان در تیم استقلال بود و امیرحسین پیروانی هم فصل گذشته دستیار سیروس پورموسوی در تیم صنعت نفت آبادان بود. ضمن اینکه آخرین صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی در دوره مربیگری امیر حسین پیروانی رخ داد. این اتفاق در سال 2016 رخ داد و تیم ملی فوتبال جوانان ایران با کسب عنوان سومی در جام ملت های بحرین به جام جهانی 2017 جوانان در کره جنوبی صعود کرد. در این مسابقات تیم ملی جوانان برابر کاستاریکا با یک گل پیروز شد و برابر تیم های زامبیا و پرتغال به ترتیب با نتایج 4-2 و 2-1 شکست خورد و از صعود به دور حذفی مسابقات باز ماند.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال یکی دو هفته قبل حسین عبدی را به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب کرد. تیم ملی جوانان در سال 2022 در مسابقات مقدماتی و نهایی جام ملت ها شرکت خواهد کرد و در صورت کسب سهمیه سال 2023 درگیر حضور در مسابقات جام جهانی می شود. مسابقاتی که قرار است در اندونزی برگزار شود.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone