ﺳﻪشنبه 27 ارديبهشت 1401
بارسلونا ۳-۱ سلتاویگو

بارسلونا ۳-۱ سلتاویگو

بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۳-۱ سلتاویگو را شکست یدهد.
شاگردان ژاوی که با پیروزی مقابل بتیس، حضورشان در رقابت‌های فصل بعد چمپیونزلیگ را قطعی کرده بودند، امشب در خانه برابر سلتاویگو هم به برتری رسیدند تا یک گام دیگر به کسب عنوان نایب قهرمانی این فصل لالیگا نزدیک‌تر شوند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 14، چیزی نمانده بود که روی اشتباه آرائوخو، آسپاس دروازه بارسا را باز کند اما خود آرائوخو موفق شد این فرصت را از مهاجم سلتا بگیرد.
بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 30 روی حرکت خوب عثمان دمبله بارسا به گل رسید. روی فرار عالی وینگر فرانسوی از سمت راست و پاس عرضی او بود که دیپای با یک ضربه بغل پای مطمئن کار را تمام کرد.

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و در دقیقه 36، گالاردو می‌توانست گل تساوی را برای سلتا به ثمر برساند اما تراشتگن با واکنشی دیدنی دروازه بارسا را نجات داد.
در حالی که تیم میهمان به دنبال گل تساوی بود، این بارسا بود که در دقیقه 41 اختلاف را به دو گل افزایش داد. این بار روی حرکت دیپای بود که دفع ناقص مدافع سلتاویگو مقابل اوبامیانگ قرار گرفت و او هم با یک ضربه نه چندان محکم کار را تمام کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.
نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل سوم رسید. این بار هم عثمان دمبله با فراری سریع از سمت راست پایه‌گذار گل بود و پاس در عرض او را اوبامیانگ با بغل پایی دقیق تبدیل به گل سوم آبی و اناری ها کرد.

تیم میهمان خیلی زود واکنش نشان داد و در دقیقه 50 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی اشتباه تراشتگن بود که تیاگو گالاردو صاحب توپ شد و پاس او را آسپاس با یک ضربه دقیق تبدیل به گل کرد.
در حالی که تیم میهمان به دنبال جبران گل های بعدی بود، اخراج جیسون موریو در دقیقه 58 شرایط را برای این تیم دشوارتر کرد. او که در ابتدای نیمه دوم به میدان رفته بود، به دلیل گرفتن موقعیت گل صد در صد از دیپای با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.
روی همین ضربه آزاد دیپای می توانست گل چهارم را برای بارسا به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
در دقیقه 64 برخورد آرائوخو با گاوی باعث مصدومیت مدافع اروگوئه ای بارسا از ناحیه سر شد و کادر پزشکی بارسا بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردند.
در دقیقه 69، روی تعلل دوباره مدافعان بارسا، آسپاس صاحب موقعیت شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند.
در دقایق پایانی این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند به گل های بعدی برسند و بازی در نهایت با همان نتیجه 3-1 به پایان رسید.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone