ﺳﻪشنبه 27 ارديبهشت 1401
هشدار جدی چفرینرئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از CL حذف می‌شوند

هشدار جدی چفرینرئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از CL حذف می‌شوند

الکساندر چفرین، رییس یوفا، بار دیگر به باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس هشدار داد.
تیم‌های مطرح اروپایی سال گذشته طرحی را مبنی بر برگزاری سوپرلیگ ارائه کرده و جنجال بسیاری را در فوتبال این قاره به راه انداختند.
پس از شکست خوردن این طرح، بارسلونا و رئال مادرید به همراه یوونتوس که از سردمداران برگزاری سوپرلیگ بودند حاضر به کنار کشیدن رسمی از این طرح نشدند.
در حالی که دادگاه مادرید به حقانیت یوفا رای داده و این اجازه را به این سازمان داده که با این سه باشگاه یاغی به صورت قانونی برخورد کند، چفرین تاکید دارد که هیئت مدیره یوفا در انتظار نهایی شدن این رای برای اجرای آن است.

رییس یوفا در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ اظهار داشت:« اول از همه باید بدانیم که ممکن است این رای به تجدیدنظر برود. وقتی که روند قانونی آن طی شد، ما می‌توانیم بر اساس آن اقدام کنیم. تنبیه کردن هر باشگاهی محتمل است. بعضی از افراد نسبت به این موضوع تردید دارند. آنها اشتباه می‌کنند. قوانین برای همه یکسان است.»
او با اشاره به انتقادهای مطرح شده علیه یوفا گفت:« من باید به صحبت‌هایی که هر روزه از مردم می‎‌‌شنوم هم اشاره کنم. آنها از این موضوع گلایه دارند که یوفا میلیاردها یورو درآمد دارد، در حالی که 93.5 درصد از این درآمدها به باشگاه‌ها می‌رسد. وقتی کسی به حرف شما گوش نمی‌کند، چطور می‌توانید چیزی را توضیح دهید؟»
چفرین با هشدار دوباره به سه باشگاه رئال، بارسا و یووه اضافه کرد:« باور کنید یا نه، با تمامی باشگاه‌ها به یک شکل برخورد خواهد شد و مهم نیست که آنها از اسلوونی، کشور من، باشند یا هر نام بزرگی در فوتبال اروپا داشته باشند.»

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone