ﺳﻪشنبه 27 ارديبهشت 1401
لیدز 0 - 3 چلسی

لیدز 0 - 3 چلسی

چلسی در خانه لیدز نمایش خوبی ارائه داده و با سه گل به برتری دست یافت.
آبی‌های لندن که در پنج بازی اخیر لیگ برتری خود فقط یک بار پیروز شده بودند، امشب کار دشواری در خانه لیدز نداشته و با نتیجه 0-3 این تیم را شکست دادند.

چلسی بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه چهارم به گل اول دست یافت. پاس رو به عقب ریس جیمز پشت محوطه به میسون مونت رسید و او با ضربه‌ای فنی و دقیق موفق شد گل اول چلسی را به ثمر برساند.

در دقیقه 10 و روی پاس کریستین پولیسیچ باز هم چلسی صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما این بار ضربه میسون مونت به مدافع لیدز برخورد کرد. اما در دقیقه 24 دن جیمز با تکل خشن روی ساق پای متئو کواچیچ با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا لیدز برای دومین بازی متوالی و مسابقه هفته قبل مقابل آرسنال، در همان نیمه اول 10 نفره شود.

در دقیقه 34 و روی ارسال ریس جیمز این چلسی بود که صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه سر روملو لوکاکو با اختلاف کمی به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول کریستین پولیسیچ در مقابل دروازه و در موقعیتی بسیار خوب می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما مسلیر دروازه لیدز را نجات داد تا نیمه اول با برتری 0-1 چلسی به اتمام برسد.

اما چلسی نیمه دوم را نیز هجومی شروع کرد و در نهایت در دقیقه 54 به گل دوم خود در این دیدار نیز دست یافت. پای میسون مونت در گوشه محوطه به کریستین پولیسیچ رسید و این ستاره آمریکایی با ضربه‌ای دقیق توانست زننده گل دوم چلسی لقب بگیرد.

دقایقی بعد باز هم کریستین پولیسیچ صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما این بار ضربه این بازیکن دقیق نبود و از کنار دروازه لیدز به بیرون رفت.

در دقیقه 70 جونیور فیرپو با توپ ربایی از ریس جیمز و با ارسال دقیق خود فرصت خوب برای گلزنی لیدز مهیا کرد، اما ضربه سر رافینیا دقیق نبود و راهی به دروازه چلسی پیدا نکرد.

اما در دقایق پایانی چلسی به گل سوم نیز دست یافت. روی ارسال حکیم زیاش، روملو لوکاکو که ابتدا تک به تک بود، در ادامه در شرایطی دشوار و در بین خیل مدافعان لیدز با ضربه‌ای دقیق به طاق دروازه موفق شد دروازه لیدز را باز کند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و چلسی 0-3 از سد لیدز گذشت.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone