دوشنبه 28 شهریور 1401
اتلتیکو 1-2 رئال

رئال مادرید در یک دربی پرتنش که سه گل و یک اخراجی داشت، توانست اتلتیکو را 2-1 مغلوب کند و صدر لالیگا را از بارسا پس بگیرد.اتلتیکو 1-2 رئال؛ دربی جنجالی به کام کهکشانی‌ها
امشب در مهمترین بازی هفته ششم لالیگا اتلتیکو در متروپولیتانو میزبان رئال مادرید بود. رئال با یک بازی کمتر از بارسا در رده دوم قرار داشت و اتلتیکو هم در رده هفتم بود در بازی فصل گذشته دو تیم در این ورزشگاه، اتلتیکو 1-0 رئال را شکست داد.

میزبان با حمایت هوادارانش بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 6 با ضربه سر فیلیپه می توانست به گل برسد ولی توپ با اختلافی اندک از روی دروازه به بیرون رفت. دقیقه 13 ضربه یانیک کاراسکو در درون محوطه جریمه با برخورد به پای دنی کارواخال راهی کرنر شد.

در دقیقه 18 رئال بر خلاف روند بازی به گل رسید. فده والورده از میانه زمین حرکت را شروع کرد و توپ را در سمت چپ محوطه جریمه به رودریگو رساند. مهاجم برزیلی به شوامنی پاس داد و این بازیکن هم با پاس عالی خود رودریگو را که به قلب دفاع اتلتیکو زده بود، صاحب توپ کرد. رودریگو هم بی معطلی به توپ ضربه زد تا گل اول رئال به ثبت برسد. این سومین گل متوالی رودریگو در لالیگا بود.

اتلتیکو پس از این گل جلو کشید و دو بار توسط گریزمان و کاراسکو می توانست به گل برسد اما هر بار واکنش عالی تیبو کورتوا مانع شد.

رئال مادرید در دقیقه 36 به گل دوم هم رسید تا حاشیه امنیت خود را بیشتر کند. یک و دوی وینیسیوس و لوکا مودریچ، ستاره برزیلی را با یان اوبلاک تک به تک کرد. ضربه روی پای وینی به تیر برخورد کرد ولی در برگشت فده والورده از راه رسید و با یک ضربه دقیق توپ را به طاق دروازه اتلتیکو چسباند تا رئال 2-0 پیش بیفتد. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

اتلتیکو که در نیمه اول دو گل عقب افتاده بود در نیمه دوم برای جبران وارد زمین شد ولی نمی توانست موقعیت 100 درصد گلزنی خلق کند.

بازی در این نیمه بیشتر در اختیار اتلتیکو بود و رئال مادرید با حاشیه امنیت مناسب، به حفظ توپ و کنترل بازی مشغول بود و چشم به ضدحملات داشت.

بازی به دقیقه 82 رسیده بود که اتلتیکو بالاخره روی یک ضربه کرنر به گل رسید. خروج اشتباه تیبو کورتوا باعث شد تا ماریو هرموسو با کتف خود دروازه رئال را باز کند.

در دقیقه 89 و پس از خطای دنی کارواخال روی رینیلدو، شاهد درگیری و تنش بین بازیکنان دو تیم بودیم. در این صحنه کارواخال و ماریو هرموسو از داور کارت گرفتند.

دو دقیقه بعد هرموسو با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. او قبل از ارسال ضربه کرنر در درون محوطه جریمه رئال، به دلیل هل دادن دنی سبایوس کارت زرد دوم را گرفت. در ادامه بازی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و رئال این بازی را 2-1 برد با 18 امتیاز به صدر جدول برگشت.

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone