ﺳﻪشنبه 28 ارديبهشت 1400
جریمه 10 درصدی مسی ها، بابت شکست های اخیر

جریمه 10 درصدی مسی ها، بابت شکست های اخیر
اعضای هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان پس از شکست تلخ برابر سپاهان، تصمیم به جریمه اعضای این باشگاه گرفت.

تیم فوتبال مس رفسنجان یکی از پدیده های لیگ بیستم بود. این تیم هر چند هفته های ابتدایی را با ناکامی آغاز کرد اما شاگردان ربیعی هفته به هفته با کسب نتایج خوب و ارائه بازی زیبا، از قعر جدول فاصله گرفته و تا رتبه های بالای جدول نیز پیش آمدند که همین عملکرد فراتر از حد انتظار، منجر به تمدید قرارداد مسی ها با ربیعی شد.

اما این تیم طی هفته های اخیر نتایج ناامید کننده ای کسب کرد و از آن شرایط و روند رو به رشدی که داشت، دور شده است. مس رفسنجان پس از دو شکست متوالی برابر تیم های پایین جدولی نفت مسجدسلیمان و نساجی قائمشهر، روز گذشته با نتیجه دور از انتظار 5 بر یک مغلوب سپاهان شد که این باخت، باعث واکنش مدیریت باشگاه شد.

روابط‌عمومی و رسانه باشگاه صنعت مس رفسنجان با صدور اطلاعیه ای از تشکیل جلسه هیئت مدیره و جریمه اعضای این باشگاه خبر داد. در این اطلاعیه آمده است که صبح امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه جلسه‌ی فوق‌العاده هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه در محل دفتر مدیر عامل باشگاه تشکیل و در پایان جریمه ده درصدی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال به تصویب رسید.

رسانه رسمی مس در پایان این اطلاعیه نوشته است: این تصمیم در پی نتایج ضعیف چند هفته گذشته و پس از شکست دور از انتظار در مقابل فولاد مبارکه سپاهان توسط اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه اتخاذ گردید.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone