ﺳﻪشنبه 28 ارديبهشت 1400
توخل: بیشتر از شکست مقابل آرسنال عصبی ام

توخل: بیشتر از شکست مقابل آرسنال عصبی ام
توماس توخل معتقد است تیمش در فینال جام حذفی برابر لسترسیتی شایسته شکست نبوده است.

چلسی ابتدای هفته در فینال جام حذفی با یک گل برابر لستر شکست خورد تا فرصت اولین قهرمانی با توماس توخل را از دست بدهد. این دو تیم فردا شب در لیگ برتر و در دیداری حساس به مصاف هم می روند و توماس توخل مدعی شد با ارائه نمایشی مشابه فینال، چلسی از شانس خوبی برای کسب پیروزی برخوردار است.

توماس توخل گفت: "شکست در فینال جام حذفی خیلی ما را اذیت کرد، زیرا پس از رسیدن به فینال همیشه می خواهید برنده شوید. به قهرمانی خیلی نزدیک بوده و در نیمه نهایی از سد حریف بزرگی عبور کردیم. ما حس می کردیم لیاقت حضور در این مرحله را داریم و بعد از فینال نیز تصور می کردیم شایسته پیروزی بودیم. ما از نتیجه و شکست برابر لستر ناامید شدیم، اما عملکرد تیم خیلی ناامیدکننده نبود.

احتمال رسیدن لیورپول به رتبه چهارم؟ من دیروز بعد از ظهر به خانه آمده و تلویزیون را چک کردم و دیدم بازی 1-1 است و در ادامه بازی را دنبال نکردم. من در دقیقه 95 دوباره بازی چک کردم و دیدم هنوز 1-1 است که لیورپول موفق به گلزنی شد. اما اشتباه اصلی ما شکست برابر آرسنال بود و ما خودمان اجازه دادیم لیورپول همچنان شانس داشته باشد.

لیورپول تیم قدرتمندی است و ما تلاش زیادی برای پیشی گرفتن از آنها انجام دادیم. باید بدانیم تا به حال چه کرده ایم و البته این ماموریت را به پایان برسانیم. من بیشتر از عملکردمان در برابر آرسنال نگران و عصبانی بودم، زیرا احساس کردم که به اندازه کافی فرصت طلب و آماده نیستیم.

البته شرایط در فینال اینطور نبود. اگر عملکردی مشابه مسابقه فینال و همان میزان تلاش و انرژی را ارائه دهیم، می توانیم در بازی های بعدی به پیروزی دست یابیم."

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone