جمعه 7 خرداد 1400
رژه بازیکن ویارئال روی اعصاب منچستری ها

رژه بازیکن ویارئال روی اعصاب منچستری ها
آلبرتو مورنو بازیکن ویارئال پس از قهرمانی تیمش در برابر شیاطین سرخ، با خواندن شعار معروف تیم سابقش لیورپول، باعث عصبانیت منچستری ها شد.

تیم فوتبال ویارئال شب گذشته موفق شد در دیداری حساس و نفس گیر، در ضربات پنالتی از سد منچستریونایتد گذشته و عنوان قهرمانی رقابت های لیگ اروپا را از آن خود کند تا زیردریایی های زرد، نخستین جام اروپایی تاریخ خود را کسب کنند.

اما پس از پایان این بازی، آلبرتو مورنو مدافع چپ ویارئالی ها با خواندن شعار معروف هواداران لیورپول، نمک بر زخم طرفداران منچستریونایتد ریخت و عصبانیت شیاطین سرخ را پس از این شکست افزایش داد و در سوی مقابل، باعث واکنش های مثبتی در نزد لیورپولی ها شد.

مورنو در یک لایو اینستاگرامی که پس از قهرمانی ویارئال در رختکن تیمش منتشر کرد، در حالی که مدال قهرمانی را بر گردن آویخته بود، فریاد زد: : "واموس! [برو!] هرگز تنها قدم نخواهی زد! هرگز تنها قدم نخواهی زد!"

مورنو در واکنش به پیام های تبریکی که از سوی هواداران تیم سابقش دریافت می کرد، در حالی که با ضربه بر روی سینه اش می کوبید، مقابل دوربین گفت: "برای همه طرفداران لیورپول، واموس! من یونایتد؟ بیرون برو! من یونایتد؟ بیرون برو... هرگز تنها قدم نخواهی زد. سایمپره [برای همیشه] لیورپول"

آلبرتو مورنو که در سال 2014 از سویا به لیورپول پیوست، به مدت 5 فصل در این تیم حضور داشت و در 141 بازی برای آنفیلدی ها به میدان رفت. او در سال 2019 به همراه لیورپول قهرمانی چمپیونز لیگ را به دست آورد و حالا با ویارئال نیز قهرمان لیگ اروپا شد.

او در ابتدای فصل به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی در زانوی چپ او که بیش از شش ماه به طول انجامید، بیشتر بازی های ویارئال را از دست داد اما در بازی دیشب و در دقیقه 88 به جای آلفونسو پدرازا وارد زمین مسابقه شد و یکی از ضربات پنالتی ویارئال را نیز وارد دروازه دخیا کرد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone