ﺳﻪشنبه 11 خرداد 1400
وعده‌های میلیاردی وزیر عملی می‌شود؟

وعده‌های میلیاردی وزیر عملی می‌شود؟
وزیر ورزش و جوانان علاقه زیادی دارد تا در ماه های پایانی ریاستش تیم ملی فوتبال به دور بعد مقدماتی جام جهانی صعود کند.

در فاصله چند روز تا شروع دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی در کشور بحرین یک اتحاد واقعی شکل گرفته تا شاگردان دراگان اسکوچیچ بتوانند با کسب نتایج مطلوب از این مرحله به سلامت عبور کنند.

در این بین حمایت های مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان هم در نوع جالب بود. وزیر ورزش طی دو روز گذشته برای حمایت از تیم ملی به جزیره کیش سفر کرد و در کنار ملی‌پوشان ایران بود. سلطانی فر قبل از سفر ملی‌پوشان به منامه در تمرین این تیم نیز حضور یافت و صحبت هایی را هم با بازیکنان و کادرفنی انجام داد.

وزیر ورزش در صحبت‌هایی که با مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص عزیزی خادم و همچنین بازیکنان و کادرفنی داشت بارها تاکید کرد پاداش خوبی را برای صعود به دور بعدی مقدماتی جام جهانی در نظر گرفته است.

سلطانی فر که طی روزهای گذشته ارتباط تنگاتنگی نیز با عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال داشت و این را می‌شود که از عکسی که روی نیمکت های نونوار شده ورزشگاه المپیک کیش گرفتند متوجه شد، علاقه زیادی به صعود تیم ملی دارد.

وزیر ورزش که به ماه‌های پایانی کار دولت و البته دوران ریاست خودش بر ورزش کشور نزدیک می‌شود بسیار علاقه دارد تیم ملی به دور بعدی راه پیدا کند تا در کارنامه خود صعود به دور بعدی مقدماتی جام جهانی نیز وجود داشته باشد.

حال باید منتظر ماند و دید تیم ملی که با حمایت های ویژه وزیر و وعده پاداش های میلیاردی به منامه رفته در جریان 4 مسابقه حساس خود چه نتایجی کسب می‌کند و چگونه پایان کار سلطانی فر در دولت را رقم می‌زند.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone