چهارشنبه 12 خرداد 1400
حمله شدید اسطوره آلمانی به گواردیولا

حمله شدید اسطوره آلمانی به گواردیولا
لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان باز هم به انتقاد از پپ گواردیولا پرداخت.

لوتار ماتیوس از دوران حضور پپ گواردیولا روی نیمکت بایرن مونیخ همیشه منتقد درجه یک او بوده و به انتقاد از تاکتیک های این سرمربی پرافتخار پرداخته است. حالا و بعد از شکست منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان برابر چلسی، بهترین فرصت برای لوتار ماتیوس پیش آمده تا دوباره انتقادهای خود از پپ گواردیولا را آغاز بکند.

لوتار ماتیوس گفت: "پپ گواردیولا با چیدن این ترکیب لیگ قهرمانان را از باشگاه و هواداران منچسترسیتی دزدید و اکنون باید پذیرای انتقادات سختگیرانه ای از سوی همگان باشد. من مطمئن هستم که در مورد جدایی گواردیولا از سیتی بحث هایی در داخل این باشگاه وجود خواهد داشت و بازیکنان سیتی بعد از آن فینال به توانایی های این سرمربی شک کرده اند. گواردیولا باید دوباره شانس خود را امتحان کند، او از نبوغی خیالی در بدترین لحظه ممکن استفاده کرد و کاملا مستحق این شکست بود.

برخی از بازیکنان سیتی در زمین نمی دانستند به کدام سمت بروند، زیرا گواردیولا آنها را در پست هایی قرار داد که برای شان ناآشنا بود و این بدترین کاری است که یک مربی می تواند انجام دهد. عملکرد گواردیولا غیرقابل توصیف و نابخشودنی بود. بدین ترتیب او بخش زیادی از اعتبار خود را از همه نظر از دست داده که این موضوع بیشتر معطوف به بازیکنانش است و بازیابی این اعتبار دشوار خواهد بود. من تعجب نمی کنم اگر همین حالا دوران حضور پپ گواردیولا در منچسترسیتی تمام شود."

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone