جمعه 14 خرداد 1400
امباپه: همیشه به خودم می‌گویم که من بهترینم

امباپه: همیشه به خودم می‌گویم که من بهترینم
کیلیان امباپه، ستاره PSG و تیم ملی فرانسه، در مصاحبه ای فاش ساخته که چگونه تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان شده است.

در آستانه برگزاری مسابقات یورو 2020 کیلیان امباپه در مصاحبه ای به تفصیل درباره عوامل موفقیتش صحبت کرده است. ستاره 22 ساله فرانسوی صادقانه درباره اینکه یکی از بهترین بازیکنان جهان فوتبال بودن برای او چه معنایی دارد و چگونگی پیشرفتش در حرفه خود صحبت کرده است.

امباپه گفت: "در بالاترین سطح فوتبال هیچکس به شما چیزی نمی دهد و کمکی نمی کند یا به شما نمی گوید که قادر به چه کارهایی هستید. این به عهده خود شما است که خودتان را قانع کنید که چه توانای هایی دارید و چه کسی هستید. غرور و منیت و عزت نفس فقط هوا و هوس ستاره ها نیست. اینها همچنین نشانه هایی از آرزوی یک نفر برای غلبه کردن بر خویشتن و ارائه بهترین توانایی های خویش است.

مهاجم فرانسوی همچنین بر اهمیت تطبیق پذیری و داشتن انعطاف در فوتبال مدرن و مخصوصا در خط حمله، جایی که خودش بازی می کند، تاکید کرد.

امباپه افزود: "یک مهاجم مدرن که یک شروع کننده و نگه دارنده توپ است باید قادر باشد در هر کجای زمین این کار را انجام دهد. من نه فقط در نوک حمله که متمایل به جناح راست و چپ هم بازی کرده ام. با نهایت فروتنی می گویم که فکر نمی کنم کسی بتواند هر فصل این تغییرات را داشته باشد و در بالاترین سطح بازی کند. این چیزی نبود که به صورت اتفاقی رخ داده باشد بلکه چیزی بود که از ابتدا به من در تمرینات آموختند."

امباپه می داند که در مسابقات یورو 2020 همه حواس ها به او خواهد بود و قصد ندارد که شهرت خود به عنوان یک ستاره جهانی را نادیده بگیرد.

ستاره تیم ملی فرانسه در این باره گفت: "آیا من یک ستاره ام؟ فکر می کنم که همینطور است. اگر تصویر شما در شهرهایی در سراسر جهان به نمایش در می آید، خب این خودش گواه بر همه چیز است. ستاره بودن یک عنوان است اما این من را تبدیل به انسان بهتری نمی کند. هر بار که من به زمین بازی می روم به خودم می گویم "من بهترینم"، اما وقتی فرد شناخته شده تر و مهمتری می شوی، وظایف بیشتری هم خواهی داشت. من دیگر یک پسربچه نیستم، من کیلیان امباپه هستم."

رابطه با نیمار

رابطه بین ستاره های بزرگ در رختکن یک تیم همیشه رابطه ای مثبت و سازنده نیست و کنار آمدن ستاره ها با یکدیگر کار آسانی نیست. امباپه و نیمار اما رابطه ای برادرانه با یکدیگر دارند و ستاره فرانسوی می گوید که به مهاجم برزیلی PSG کمک کرده است تا با زندگی در پاریس خو بگیرد.

امباپه درباره رابطه اش با نیمار گفت: "در برزیل مردم بیشتر شوخ و شنگ هستند و در فرانسه مردم بیشتر جدی هستند. اینجا چندان خوب نیست که سرگرمی هایتان را آشکار کنید."

علاقه نیمار به تفریحات مختلف از جمله بازی پوکر در فرانسه با انتقاداتی مواجه شد: "مردم فکر می کردند که او به خاطر پوکر بازی کردن از PSG غفلت می کند. در ابتدا درک این موضوع برای او بسیار سخت بود و این حرف ها را توهین به خودش برداشت می کرد، اما در نهایت درک کرد.

وقتی او با PSG قرارداد بست، عکسش را روی برج ایفل انداختند و شش ماه بعد به او گیر دادند که چرا پوکر بازی می کند. در فرانسه مردم می دانند که از چه چیزهایی خوششان می آید و به چه چیزهایی اهمیت نمی دهند. آنها فقط می خواهند که ببینند تو از فوتبال بازی کردن خوشحال و راضی هستی."

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone