دوشنبه 17 خرداد 1400
فوتبال در ۹۱ سالگی هم آرزو برآورده می کند

فوتبال در ۹۱ سالگی هم آرزو برآورده می کند
با قهرمانی کولون در لیگ آرژانتین بسیاری از پیر و جوان های هوادار این تیم به آرزوی خود رسیدند.

باشگاه آرژانتینی کولون دست به یک تاریخ سازی بزرگ زد و با پیروزی 3-0 مقابل راسینگ کلاب در فینال مرحله اول فصل 2021 لیگ آرژانتین عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد؛ موضوعی که باعث شد باشگاه‌ کولون برای اولین بار در تاریخ 116 ساله خود به قهرمانی در رقابت‌های لیگ آرژانتین دست پیدا کند.

اما این قهرمانی رقم زننده اتفاقاتی برای هواداران کلون بود که شاید یک عمر برای آنها به یادگار باقی بماند. این قهرمانی عکس ها، فیلم ها و جشن های بی پایانی را از سوی هواداران کولون به جای گذاشت که در عرض چند دقیقه تمام شبکه‌های اجتماعی را پر کرد.

در این بین حتی برخی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها نیز برای اولین بار در زندگی خود قهرمانی تیم مورد علاقه شان را جشن گرفتند. یکی از فیلم های جذاب در این باره به پیرمردی 91 ساله برمی گردد که با پیراهن کولون بر تن و چشمانی اشک بار نوه‌های خود را در آغوش گرفته است.

ناتالیا، نوه این پیرمرد 91 ساله، در توئیتر خود نوشت: " 91 سال در انتظار این لحظه. این برای تو است پدربزرگ. با تشکر از کلون، ما شما را دیوانه وار دوست داریم. ما قهرمان های لعنتی هستیم."

یکی دیگر از فیلم های مهیج ویدیویی است که توسط اوگنیا بیانچی، دختر جراردو به اشتراک گذاشته شده است؛ جایی که او بعد از سوت پایان دیدار کولون برابر راسینگ کلاب یک خوشحالی مشابه از خود به نمایش می‌گذارد. این خانم جوان به دلیل فاصله دور با پدرش نمی توانست این قهرمانی را در کنار او جشن بگیرد و این ویدئوی خوشحالی پدرش را نیز مادر او برایش ارسال کرده بود. او همچنین بعد از این قهرمانی نوشت: "من نمی خواستم بدون دیدن قهرمانی کولون بمیرم."

این تنها دو مورد از خوشحالی بی حد و حصر هواداران کولون بعد از قهرمانی تاریخی تیم‌شان در رقابت‌های لیگ آرژانتین به حساب می آید و چندین مورد جذاب دیگر نیز وجود داشت که یک بار دیگر تاثیر بی اندازه فوتبال را به اثبات می رساند.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone