چهارشنبه 24 دی 1399
افت نگران کننده بنزما در آستانه اولین جام فصل

افت نگران کننده بنزما در آستانه اولین جام فصل

رئال مادرید پنجشنبه بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را برابر بیلبائو پیش رو دارد در حالی که کریم بنزما مهمترین مهاجمش این روزها دچار افت شده است.

اولین جام فصل یکشنبه آینده به یکی از 4 تیم رئال، بارسا، سوسیداد و بیلبائو تعلق خواهد گرفت. رئال در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا باید به مصاف بیلبائو برود و بارسا هم فردا سوسیداد را پیش رو خواهد داشت. در آستانه این رویداد مهم، کریم بنزما مهمترین مهاجم رئال، روزهای افت را سپری می کند که خبر خوبی برای رئالی ها نیست.

ستاره فرانسوی سه بازی متوالی است که نه تنها گل نزده بلکه یک شوت داخل چارچوب هم نداشته است. او برابر الچه، سلتا و اوساسونا موفق به گلزنی نشد و جور او را لوکا مودریچ، مارکو آسنسیو و لوکاس واسکز کشیدند.

افت بنزما در بدترین زمان ممکن رخ داده و رئال از این سه بازی تنها 5 امتیاز گرفت و شانس قهرمانی اش در لالیگا کاهش پیدا کرد. کریم تا به اینجای فصل در 21 بازی زننده 12 گل بوده است. او به خصوص پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال در سال 2018 اوج گرفت و در دو فصل گذشته بهترین آمار گلزنی خود را به ثبت رسانده است.

شکی در این نیست که رئال مادرید برای کسب قهرمانی سوپرکاپ، نیاز مبرمی به درخشش دوباره کریم بنزما دارد.

او در جدول گلزنان لالیگا هم از کورس عقب مانده است. کریم هشت گله است و بالاتر از او لوئیس سوارز و آسپاس با 9 گل، جرارد موره نو با 10 و لیونل مسی با 11 گل قرار دارند. النصیری مهاجم سویا هم با هت تریک این هفته خود به بنزما رسید.

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone