پنجشنبه 20 خرداد 1400
دو اسطوره ایتالیا مهمان ویژه بازی افتتاحیه یورو

دو اسطوره ایتالیا مهمان ویژه بازی افتتاحیه یورو
گفته می‌شود فرانچسکو توتی و الساندرو نستا، دو اسطوره فوتبال ایتالیا، بازی این تیم مقابل ترکیه در افتتاحیه یورو را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

رقابت‌های یورو از جمعه شب و بعد از یک سال وقفه ای که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به وجود آمد، آغاز خواهد شد؛ مسابقاتی که در آن تیم ملی ایتالیا در گروه A با تیم های سوئیس، ترکیه و ولز رقابت خواهد کرد.

آتزوری بعد از روی کار آمدن روبرتو مانچینی دوباره به روزهای خوش گذشته بازگشته و به قاطعانه ترین شکل ممکن جواز حضور در بازیهای یورو را کسب کرد و همه مسابقات خود در مرحله مقدماتی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

تیم ملی ایتالیا یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود، جمعه شب و در مسابقه افتتاحیه رقابت‌های یورو به مصاف ترکیه خواهد رفت؛ مسابقه ای که در شهر رم و ورزشگاه المپیکو برگزار می شود و به طور قطع از جذابیت های بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

در همین راستا رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند که فرانچسکو توتی و الساندرو نستا، دو اسطوره فوتبال ایتالیا و البته شهر رم، مسابقه افتتاحیه یورو را از نزدیک تماشا خواهند کرد. این دو در کنار یکدیگر با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 به مقام قهرمانی دست یافتند و از طرف دیگر اسطوره های شهر رم محسوب می شوند چرا که توتی تمام دوران فوتبال خود را در آاس رم پشت سر گذاشته و نستا نیز کاپیتان لاتزیو بوده است. همچنین گفتنی است که 16000 هوادار این بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone