ﺳﻪشنبه 25 خرداد 1400
اسکاتلند ۰-۲ چک؛ صدرنشینی با درخشش پاتریک شیک

اسکاتلند ۰-۲ چک؛ صدرنشینی با درخشش پاتریک شیک
جمهوری چک موفق شد در روز درخشش پاتریک شیک با دو گل از سد اسکاتلند عبور کند.

اولین مسابقه از گروه D رقابت‌های یورو روز گذشته با پیروزی انگلیس مقابل کرواسی خاتمه یافت. اما در دومین بازی این گروه اسکاتلند و جمهوری چک به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-0 به سود چک خاتمه یافت.

بازی با عملکرد خوب اسکاتلند آغاز شد اما این جمهوری چک بود که اولین موقعیت مهم مسابقه را خلق کرد؛ جایی که ضربه پاتریک شیک با واکنش خوب دروازه بان اسکاتلند به کرنر فرستاد شد.

در دقیقه 18 حرکت خوب اندی رابرتسون از جناح چپ و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه لایندون دایکس همراه شد اما توپ راهی به دروازه چک پیدا نکرد.

در دقیقه 32 باز هم این اندی رابرتسون بود که حرکت بسیار خوبی را از جناح چپ ترتیب داد اما ضربه این بازیکن با واکنش فوق العاده دروازه بان جمهوری چک به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 42 بالاخره قفل دروازه‌ها شکسته شد و این جمهوری چک بود که توانست گل اول را به ثمر رساند. ارسال ولادیمیر کوفال با ضربه سر تمام کننده پاتریک شیک تبدیل به گل شد تا چک با پیروزی یک گله بر اسکاتلند راهی رختکن شود.

جمهوری چک نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و دو موقعیت بسیار خوب در همان لحظات ابتدایی بازی خلق کرد اما درخشش مارشال، دروازه بان اسکاتلند مانع از ثبت گل دوم این تیم شد.

در دقیقه 48 یک بدشانسی بزرگ مانع ثبت گل تساوی اسکاتلند شد؛ جایی که ضربه جک هندری به تیر دروازه برخورد کرد. چند لحظه بعد بازیکنان جمهوری چک در آستانه به ثمر رساندن یک گل به خودی بودند اما عکس العمل خودگب دروازه‌بان این تیم باز هم اجازه نداد که اسکاتلند به گل برسد.

شروع خوب چک در نیمه دوم با گل دوم این تیم همراه شد. در دقیقه 52 پاتریک شیک موفق شد به شکلی استثنایی گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. دروازه بان اسکاتلند جلو آمده بود و پاتریک شیک نیز با هوش بالای خود از این موضوع استفاده کرد و از وسط زمین ضربه ای را روانه دروازه اسکاتلند کرد که توپ با عبور از بالای سر مارشال به گل دوم چک منجر شد.

در ادامه مسابقه و مطابق انتظار اسکاتلند حملاتی را روی دروازه جمهوری چک ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها منجر به گل نشد تا نهایتاً مسابقه با همان نتیجه 2-0 تمام شود.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone