چهارشنبه 26 خرداد 1400
پرتغال 3 - 0 مجارستان

پرتغال 3 - 0 مجارستان
پرتغال با زدن سه گل در دقایق پایانی موفق به غلبه بر مجارستان شد.

تیم ملی پرتغال که در طول مسابقه موقعیت های زیادی را از دست داده بود، در دقایق پایانی سه بار به گل رسید و در اولین مسابقه خود موفق به کسب سه امتیاز شد.

همانطور که انتظار می رفت پرتغال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه پنجم فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه دیگو ژوتا از درون محوطه با عکس العمل گولاسچی همراه شد.

دقایقی بعد و روی ارسال برونو فرناندز در یک موقعیت ایستگاهی بود که پرتغال باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما این بار نیز ضربه دیگو ژوتا دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 30 این بار آندره سیلوا با ارسال خود برای تیم ملی پرتغال خلق موقعیت کرد، اما ضربه سر کریستیانو رونالدو دقیق نبود و از کنار دروازه مجارستان راهی خارج زمین شد.

در دقیقه 37 و روی ارسال یک موقعیت ایستگاهی بود که مجارستان می توانست به گل برسد، اما ضربه سر شافر در اختیار روی پاتریسیو قرار گرفت و این فرصت از دست رفت.

اما در لحظات پایانی نیمه اول و با ارسال برونو فرناندز بود که پرتغال تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه کریستیانو رونالدو در دو قدمی دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری بدون گل به اتمام برسد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که باز هم برونو فرناندز ارسال خطرناکی روی دروازه مجارستان داشت، اما این بار ضربه سر په په را گولاسچی با عکس العملی تماشایی دفع کرد.

در دقیقه 58 مجارستان با ضدحمله ای سریع و ارسال کلاینهایسلر صاحب موقعیت گلزنی روی دروازه پرتغال شد، اما ضربه سالای با عکس العمل خوب روی پاتریسیو همراه شد.

دقایقی بعد برونو فرناندز پشت محوطه جریمه تیم مجارستان حرکت کرده و اقدام به ضربه زدن کرد، اما گولاسچی باز هم عکس العمل درخشانی داشته و دروازه تیمش را نجات داد.

اما در دقیقه 86 پرتغال بالاخره به گل رسید. رافائل گوئریرو روی پاس رافا سیلوا در گوشه محوطه صاحب فرصت شد و ضربه آرام او بعد از برخورد به اوربان به راحتی وارد دروازه مجارستان شد.

اما دو دقیقه بعد رافا سیلوا در محوطه جریمه مجارستان متوقف شد و پرتغال صاحب یک ضربه پنالتی شد. کریستیانو رونالدو پشت توپ قرار گرفت و موفق به زدن گل دوم هم شد. اما در دقیقه 92 رونالدو در موقعیتی تک به تک گولاسچی را جا گذاشت و موفق به گل سوم هم شد تا پرتغال در نهایت با نتیجه 0-3 مجارستان را مغلوب بکند.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone