پنجشنبه 27 خرداد 1400
فرانسه 1-0 آلمان

فرانسه 1-0 آلمان
تیم ملی آلمان در اولین دیدارش در رقابت های یورو 2020 با نتیجه 1-0 مغلوب فرانسه شد.

شاگردان یواخیم لوو که در آلیانز آره نا مقابل فرانسه قرار گرفتند، در نهایت با گل به خودی متس هوملس مغلوب شدند. در حالی که دو گل فرانسه هم به دلیل آفسایدهای میلی‌متری پذیرفته نشد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد. بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود و دو تیم به دنبال تسلط بر توپ و میدان بودند تا اینکه در دقیقه 17، کیلیان امباپه که گوشه محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، قصد داشت با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه آلمان بفرستد اما نویر با یک واکنش خوب، دروازه تیمش را نجات داد.

حملات فرانسوی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 20 سرانجام این تیم به گل رسید. روی ارسال پل پوگبا به محوطه جریمه آلمان، این تئو هرناندز بود که با یک ضربه محکم توپ را به دهانه دروازه فرستاد و متس هوملس در تلاش برای دفع توپ، آن را وارد دروازه خودی کرد.

بعد از این گل آلمانی ها پیش کشیدند و تا اندازه ای توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در مقابل فرانسوی ها به دنبال استفاده از ضدحملات بودند. بازی با همین روند ادامه پیدا کرد و موقعیت چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود فرانسه به پایان رسید.

نیمه دوم را هم آلمان بهتر آغاز کرد اما این فرانسه بود که می توانست در دقیقه 51 به گل دوم برسد اما آدریان رابیو که روی پاس امباپه صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه محکم توپ را به تیر دروازه آلمان کوبید.

دو دقیقه بعد چیزی نمانده بود که ژرمن ها به گل تساوی برسند اما گنابری که با پاس گوسنس صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

برتری آلمان ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این فرانسوی بودند که روی ضدحملات خطرناک تر ظاهر می شدند. از جمله در دقیقه 66 که امباپه روی یک ضربه تماشایی، دروازه نویر را باز کرد اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار حملات آلمانی ها بیشتر می شد اما دفاع چند لایه و فشرده تیم دشان، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

در دقیقه 85، روی یک فرار از امباپه و پاس در عرض او، بنزما با یک بغل پای ساده بار دیگر دروازه آلمان را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را هم نپذیرفت تا امیدهای آلمان در دقایق پایانی حفظ شود.

اما تلاش ژرمن ها برای رسیدن به گل تساوی ثمری نداشت و در نهایت بازی با برتری 1-0 فرانسه به پایان رسید.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone