پنجشنبه 27 خرداد 1400
ولز 2 - 0 ترکیه

ولز 2 - 0 ترکیه
تیم ملی ولز در دیداری تماشایی و پربرخورد با دو گل موفق به غلبه بر ترکیه شد.

تیم ملی ولز در شبی که یک ضربه پنالتی را نیز توسط گرت بیل از دست داد، در نهایت با دو گل موفق به غلبه بر ترکیه شده و با چهار امتیاز موقتا در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.

تیم ملی ولز بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه ششم و روی پاس گرت بیل به آرون رمزی در سمت چپ محوطه تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه رمزی با عکس العمل دروازه بان ترکیه همراه شد.

در ادامه و در دقیقه 20 بود که چنگیز اوندر با ضربه ای والی و تماشایی از فاصله ای قابل توجه می توانست دروازه تیم ملی ولز را باز کند، اما وارد عکس العمل خوبی در این صحنه نشان داد.

در دقیقه 24 و روی تعلل مدافعان ترکیه در آفساید گیری و پاس عمقی گرت بیل، آرون رمزی در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه ترکیه پیش رفت، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد این ترکیه بود که صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول در این مسابقه شد، اما ضربه سر آیهان در محوطه جریمه را مورل به زیبایی و روی خط دروازه به سمت بیرون دفع کرد.

اما در دقیقه 42 حملات ولز بالاخره نتیجه داد و این تیم به گل رسید. روی ارسال تماشایس گرت بیل پشت مدافعان ولز، آرون رمزی در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و این بار بر خلاف دفعات قبل با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد تا ولز با برتری 0-1 برابر ترکیه راهی رختکن بشود.

ترکیه در همان اوایل نیمه دوم و دقیقه 54 روی ارسال یک کرنر از سمت چپ تا آستانه زدن گل تساوی هم پیش رفت، اما ییلماز در دو قدمی دروازه و در عین ناباوری توپ را به سمت آسمان زد.

دقایقی بعد این بار آرون رمزی در سمت راست محوطه جریمه صاحب موقعیت شده و می توانست زننده گل دوم خودش و تیمش لقب گیرد، اما ضربه زمینی او با عکس العمل چاکر همراه شد.

اما در دقیقه 60 و با متوقف شدن گرت بیل در محوطه جریمه بود که تیم ملی ولز صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما خود این بازیکن پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را به سمت آسمان نواخت. ثانیه ای بعد و روی اشتباه چاکر در شروع مجدد باز هم گرت بیل شانس گلزنی داشت، اما توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت تا بهترین فرصت برای دو برابر شدن اختلاف از دست برود.

دقایقی بعد این بار آرون رمزی با ارسال دقیق خود تیم ملی ولز را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه سر گرت بیل دقیق نبود و از بالای دروازه ترکیه به بیرون رفت.

در دقیقه 87 مریح دمیرال با ضربه سر محکم خود تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه او با عکس العمل فوق العاده دنی وارد مواجه شد. در اوقات اضافی ضربه هری ویلسون در موقعیتی بسیار خوب توسط چاکر دفع شد.

اما در دقیقه 95 حرکت تماشایی گرت بیل از سمت راست و پاس به بیرون او با ضربه تمام کننده رابرتز همراه شد تا ولز با همین دو گل ترکیه را مغلوب بکند.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone