جمعه 28 خرداد 1400
بعد از ۱۱۷ سال یک غیر اسپانیایی کاپیتان اول رئال‌ شد

بعد از ۱۱۷ سال یک غیر اسپانیایی کاپیتان اول رئال‌ شد
با جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید حالا مارسلو کاپیتان جدید این تیم خواهد بود.

شب گذشته یک شوک به بزرگ هواداران رئال مادرید وارد شد چرا که این باشگاه به شکل رسمی اعلام کرد سرخیو راموس فصل آینده لباس لوس بلانکوس را بر تن نخواهد کرد و بعد از 16 سال بی نظیر پر افتخارترین باشگاه اروپا را ترک خواهد کرد.

اما با جدایی سرخیو راموس حالا ستاره برزیلی رئال مادرید یعنی مارسلو کاپیتان این تیم در رقابت های فصل آینده خواهد بود. نکته جالب اینکه مارسلو به اولین کاپیتان(کاپیتان اول) غیر اسپانیایی رئال مادرید از سال 1904 تبدیل خواهد شد؛ آخرین بار فدریکو رووئلتو گواتمالایی 117 سال پیش به عنوان یک غیر اسپانیایی کاپیتانی رئال را بر عهده داشت.

در باشگاه رئال مادرید کاپیتانی به بازیکنانی داده می‌شود که بیشترین سالهای حضور در این تیم را در کارنامه داشته است و حالا مارسلو از این حیث نسبت به سایر بازیکنان این تیم برتری دارد؛ سنتی که البته پیش از این با انتقاداتی مواجه بوده است. به عنوان مثال ژوزه مورینیو در زمان هدایت رئال قصد نداشت ایکر کاسیاس کاپیتان تیمش باشد اما این سنت همچنان پا برجا مانده است.

البته باید به این نکته هم توجه داشت که مارسلو احتمالاً نمی‌تواند دقایق زیادی در فصل آینده در ترکیب رئال مادرید به میدان برود و فرلان مندی مدافع چپ اول کهکشانی ها خواهد بود بنابراین می توان گفت که فصل آینده کریم بنزما در مسابقاتی که مارسلو غیبت دارد، بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone