چهارشنبه 2 تير 1400
لوریس: رونالدو یکی از بهترین های تاریخ است

لوریس: رونالدو یکی از بهترین های تاریخ است
هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی فرانسه مدعی شد این تیم برای کسب پیروزی مقابل پرتغال به میدان خواهد رفت.

تیم ملی فرانسه با کسب چهار امتیاز از دو بازی تقریبا صعود خود را به دور بعدی قطعی ساخته است. در آستانه دیدار سوم برابر پرتغال، هوگو لوریس دروازه بان تیم ملی فرانسه در نشست خبری حاضر شد و کریستیانو رونالدو را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال خطاب کرد.

هوگو لوریس گفت: "هدف این است که در مسابقه پیروز شویم تا روند خوب خود را ادامه داده و اعتماد به نفس تیمی را قبل از مرحله یک هشتم نهایی تقویت کنیم. رویارویی با تیم ملی پرتغال یک چالش بزرگ برای ما محسوب می شود. حریف به دنبال کسب جواز صعود به دور بعدی خواهد بود و ما نیز به دنبال این هستیم که در صورت امکان دور گروهی را با صدرنشینی تمام کنیم."

فرانسه در سال 2020 در هر دو دیدار خود در لیگ ملت های اروپا مقابل پرتغال و کریستیانو رونالدو کلین شیت کرد. هوگو لوریس گفت: "نیازی به صحبت در مورد کریستیانو رونالدو نیست. او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ است و از انگیزه لازم را برای رساندن تیم ملی پرتغال به دور حذفی رقابت های یورو 2020 برخوردار است.

شکست در فینال یورو 2016؟ آن دیدار برایم خاطره بدی نیست، زیرا ما به فینال اروپا رسیدیم. این یک خاطره دردناک است، زیرا شب سختی برای همه فرانسوی ها رقم خورد. البته آن دیدار مربوط به گذشته است و پس از آن، ما قهرمان مسابقات جام جهانی 2018 روسیه شدیم. فردا شرایط متفاوت و بازی مرحله گروهی است. ما تلاش خواهیم کرد تا نتیجه خوبی کسب کنیم و عملکرد تیمی موفقی داشته باشیم. همه بازی ها دشوار بودند و جزئیات بسیار مهم هستند."

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone