پنجشنبه 3 تير 1400
آلمان 2 - 2 مجارستان

آلمان 2 - 2 مجارستان
تیم ملی آلمان علیرغم تساوی 2-2 برابر مجارستان به عنوان تیم دوم راهی دور حذفی شد.

ژرمن ها در شبی که فاصله زیادی تا حذف در مرحله گروهی نداشتند، در نهایت با گل دقایق پایانی لئون گورتزکا به تساوی دست یافته و حریف تیم ملی انگلیس در دور بعدی شدند.

بر خلاف تصور این مجارستان بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 به گل اول هم دست یافت. آدام سالای با پروازی تماشایی در محوطه جریمه و با یک ضربه سر دقیق به گوشه دروازه مانوئل نویر را مغلوب کرده و موفق به زدن گل اول تیمش شد.

در دقیقه 21 آلمان فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه سر محکم مت هوملس روی ارسال کرنر جاشوا کیمیچ از سمت راست به دیرک دروازه برخورد کرد و آلمان بدشانس بود که به گل تساوی نرسید.

لحظاتی بعد این بار کیمیچ با ارسال از سمت چپ یک بار دیگر برای تیمش موقعیت سازی کرد، اما این بار نیز ضربه ماتیاس گینتر در دهانه دروازه توسط دروازه بان مجارستان دفع شد.

در دقیقه 38 و روی اشتباه تونی کروس بود که تیم ملی مجارستان فرصت خوبی برای دو برابر کردن برتری خود داشت، اما ضربه شافر از کنار دروازه مانوئل نویر به بیرون رفت.

در دقیقه 44 ارسال سانه برگشت داده شد و در ریباند کای هاورتز اقدام به ضربه زدن کرد، اما ضربه او دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری غیرمنتظره مجارستان تمام شود.

آلمان نیمه دوم را هجومی آغاز کرده و به دنبال گل تساوی بود، اما در همان ابتدای کار ضربه کای هاورتز با عکس العمل خوب گولاسچی همراه شد و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه 62 تیم ملی مجارستان صاحب یک ضربه ایستگاهی شده و فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما سالای بدشانس بود و ضربه زیبای او به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

اما در دقیقه 66 آلمان به گل تساوی دست یافت. روی ارسال ضربه ایستگاهی کیمیچ و خروج اشتباه گولاسچی، ضربه سر مت هوملس در دهانه دروازه با ضربه تکمیلی هاورتز همراه شد و گل تساوی به ثمر رسید.

اما بر خلاف انتظار باز هم این مجارستان بود که 91 ثانیه بعد از گل تساوی آلمان به گل رسید. روی پاس چیپ سالای، شافر در محوطه صاحب موقعیت شده و با بهره گیری از خروج اشتباه نویر و با ضربه سر موفق به گلزنی شد.

آلمان سراپا حمله شد و در دقیقه 84 به گل تساوی دست یافت. روی حرکت جمال موسیالا از سمت چپ و ریباند دفع توپ مدافعان مجارستان، لئون گورتزکا در محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق دروازه را باز کرد. در ادامه آلمان به خوبی جریان بازی را اداره کرده و در نهایت با همین تساوی 2-2 راهی دور بعدی شد.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone