جمعه 10 بهمن 1399
رضا حدادیان :چمن طبیعی نه ، سکوها را زیاد می کنیم

چمن طبیعی نه؛ سکوها را زیاد می کنیم
از روزی که مالکیت باشگاه نساجی به رضا حدادیان واگذار شده این تیم از نظر امکانات شرایط بهتری پیدا کرده است.

تمرین در استادیوم کارگران که روزی محل تمرین تیم پرسپولیس بوده یکی از این امکانات است. آنها برای سفر از پرواز اختصاصی هواپیمایی وارش استفاده می کنند و حتی پیش از سوار شدن به هواپیما به محل CIP فرودگاه مهرآباد می روند تا پذیرایی شوند. در خصوص خوش قولی باشگاه در پرداخت ها تنها می توان به یک مصاحبه اشاره کرد؛ جایی که علیرضا حقیقی در برنامه فوتبال برتر گفت گاهی اصلا متوجه نمی شویم چه زمانی به حساب ما پول واریز می شود. شب خواب هستیم و صبح متوجه می شویم که بخشی از دستمزد ما به حسابمان واریز شده است. البته باید به این نکته اشاره کرد قراردادها در نساجی کلان و آنچنانی نیست اما مهم این است که باشگاه به قرارداد خود پایبند است؛ آنهم در شرایط کرونایی که مسافرت مردم کم شده است و شرکت هواپیمایی ضرر می دهند.

مدیران استانی بدون شک باید از اشتیاق چنین فردی برای تامین هزینه های نساجی خرسند باشند؛ چرا که دیگر مثل گذشته های نه چندان دور مدیران تیم پله های استانداری و اداره کل ورزش و جوانان و دیگر نهادهای استانی را بالا و پایین نمی روند که برای تامین هزینه های نساجی کمک نقدی جمع کنند؛ امروز دست نساجی برای یک ریال هم دراز نیست اما ظاهرا این موضوع بهانه ای شده است که همه کمک ها از نساجی دریغ شود. یکی از این کمک ها می توانست طبیعی کردن چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر باشد.

ابتدای فصل اینطور عنوان شد که فرصت کافی برای طبیعی کردن چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی وجود ندارد و درست نیست نساجی به این بهانه امتیاز میزبانی را از دست بدهد در حالی که در دوران کرونایی و با توجه به عدم حضور تماشاگر خیلی تفاوتی نمی کرد نساجی کجا بازی کند. و بعد اینطور عنوان شد زمینی در منطقه ماهفروجک در اختیار باشگاه نساجی قرار می گیرد و در این زمین چمن کاشت و ذخیره می شود و بعد در استادیوم شهید وطنی فرش خواهد شد؛ این در حالی است مردم منطقه مخالف واگذاری زمین به تیم نساجی هستند و تا اکنون اجازه نداده اند این اتفاق صورت گیرد و آیا به نظر شما چمن استادیوم شهید وطنی در تعطیلات زمستانی و در فرصت کوتاه طبیعی خواهد شد؟

نساجی برای تمرین در زمین استادیوم وطنی و بازی در این استادیوم هزینه می کند و هیچ کمکی از بابت تامین هزینه های بازی در استادیوم شهید وطنی به نساجی نمی شود؛ از همه مهمتر گفته می شود اراده ای برای طبیعی کردن چمن استادیوم شهید وطنی وجود ندارد. به این خاطر که با طبیعی کردن چمن طبیعی شیوه و هزینه نگهداری آن برای مدیران دولتی سخت خواهد شد و از سویی در حال حاضر از آنجایی که چمن استادیوم مصنوعی است در روز و هفته به دفعات از سوی تیم ها مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مدیران استانی برای ثابت کردن حسن نیت خود به نساجی در حال افزایش سکوهای استادیوم وطنی هستند آنهم در دورانی که به خاطر کرونا حضور تماشاگر در استادیوم ممنوع است. بعید است استادیوم شهید وطنی چمنش طبیعی شود؛ همان طور که بیشتر استادیوم های شمال کشور از شهدای نوشهر تا عضدی رشت مصنوعی شده اند.

و این به ضرر نساجی است. به این خاطر که در چمن طبیعی بازی ودر چمن مصنوعی بازی می کند و با توجه به اینکه به نسبت دیگر تیم ها نیمی از بازی هایش را در چمن مصنوعی انجام می دهد هر هفته مکرر با مصدومیت بازیکنانش مواجه می شود و این هفته هم به همین بهانه چند بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

شاید هم مدیران استانی منتظرند که باشگاه نساجی چمن استادیوم را طبیعی کند؛ آنهم در شرایطی که خیلی از نهادهای دولتی به تیم های لیگ برتری کمک مالی می کنند.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone