جمعه 10 بهمن 1399
کایو ریبیرو: در بهترین‌های جهان نیمار از مسی و رونالدو بالاتر است

کایو ریبیرو: در بهترین‌های جهان نیمار از مسی و رونالدو بالاتر است
کایو ریبیرو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، از نیمار، ستاره PSG، حمایت کرد.

کایو ریبیرو، ستاره سابق سلسائو، معتقد است که نیمار پس از روبه‌رو شدن با انتقادات بسیار در طول دوران فوتبال اش، اکنون در اوج قرار دارد.

ریبیرو اعتقاد دارد که نیمار اکنون بالاتر از مسی و رونالدو بهترین بازیکن جهان است. از نیمار همیشه به عنوان یکی از برترین های جهان فوتبال نام برده شده. این بازیکن پس از درخشش در تیم سانتوس، به بارسلونا رفت و استعداد شگرف خود را در سطحی که توانایی های بی چون و چرای او شایسته اش بود، نشان داد.

نیمار در کنار مسی و لوییس سوارز در کمپ نو شکوفا شد و در سال 2015 در رای گیری توپ طلا، نفر سوم جهان شد.

نیمار همچنین در سال 2017 نیز، پس از انتقال رکوردشکن اش به PSG، مجددا به مقام سوم رسید. او می خواست از کاتالونیا و از زیر سایه هم تیمی های نامدارش فرار کند و تبدیل به مرد شماره یک تیم شود.

در فرانسه نیمار همواره با مصدومیت، انتقادات بسیار در رابطه با رفتارش و همچنین شک و تردیدهایی درباره ماندن یا نماندن اش در پاریس روبه‌رو بود، اما همچنان استاندارد بالای خود را با به ثمر رساندن 81 گل در 100 بازی حفظ کرد.

در حالی که نیمار در 28 سالگی و در اوج دوران فوتبال خود به سر می برد و مسی و رونالدو در میانه های سی سالگی خود هستند، نیمار در موقعیتی قرار دارد که می تواند بهترین بازیکن جهان فوتبال شود.

ریبیرو، ستاره سابق سانتوس، سائوپائولو و گرمیو، باور دارد که نیمار همین الان هم بهترین بازیکن جهان است. او گفت: "حتی اگر نیمار رفتارهایی داشته باشد که ما با آنها موافق نباشیم، من معتقدم که او یک برگ برنده و آس است و در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است. او بهتر از رونالدو و مسی است."

به نظر می رسد نیمار آن روحیه فردگرایانه، که بسیاری از بازیکنان در بازی مدرن فاقد آن هستند، را حفظ کرده است.

از نظر ریبیرو، استعدادهای برتر اکنون چنان بر روی برآوردن خواسته های مربیان خود متمرکز شده اند که توانایی تفکر و شکوفایی فردی خود را از دست داده اند.

ریبیرو اضافه کرد: "این نسلی است که بسیار به سرمربی وابسته است و این خیلی بد است.

در نسل من، سرمربی حرف می زد، تو نکته های مهم را می گرفتی و با هر چه موافق نبودی، نظر خودت را می دادی. امروزه چنین دیالوگی وجود ندارد. بازیکنان از فقدان مسئولیت رنج می برند و بسیار وابسته به سرمربی هستند."

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone