جمعه 11 تير 1400
آلوارو موراتا : بعد از یورو می‌گویم چرا علیه‌ام سوت می‌زدند

آلوارو موراتا : بعد از یورو می‌گویم چرا علیه‌ام سوت می‌زدند
آلوارو موراتا در دور گروهی یورو 2020 چندین بار با اعتراض شدید هواداران اسپانیا مواجه شد و علیه او در ورزشگاه سوت زدند.

آلوارو موراتا در اولین بازی اسپانیا برابر سوئد با وجود داشتن فرصت های طلایی در گلزنی ناکام بود و اگرچه برابر لهستان موفق به گلزنی شد، اما در نهایت لاروخا به کسب یک امتیاز رضایت داد. موراتا به سبب فرصت هایی که از دست داد توسط بخشی از هواداران به شدت هو شد تا فردای مسابقه تمامی بازیکنان و کادر فنی و نیز برخی رسانه های ورزشی به حمایت از او بپردازند.

او در بازی آخر مرحله گروهی مقابل اسلواکی هم یک ضربه پنالتی را از دست داد و در روزی که تیمش 5 گل زد هیچ گلی به ثمر نرساند تا انتقادات را به اوج برساند.

موراتا اما در بازی حساس برابر کرواسی در یک هشتم نهایی و در وقت اضافه اول توانست گل تعیین کننده ای بزند و لاروخا را از حریفش 4-3 پیش بیندازد. او نقش مهمی در رسیدن اسپانیا به یک چهارم نهایی داشت.

موراتا در مصاحبه با مارکا و در مورد دلیل اعتراضات علیه خودش گفت:« فوتبال همین است و ما بازیکنان همیشه باید خودمان را برای مواجهه با اتفاقات بد آماده کنیم و با آن کنار بیاییم. البته من به خوبی دلیل سوت ها علیه خودم را می دانم و زمانی که یورو تمام شود، در این مورد بیشتر حرف خواهم زد. فعلا نمی خواهم فضای خوب تیم ملی را دچار تنش کنم.»

موراتا ادامه داد:« اعتراضات علیه خودم را می توانم هضم کنم ولی توهین و تهدید علیه همسر و فرزندانم را خیر.

واقعیت این است که آنها بیشتر رنج می کشند. در این روزها حمایت از خانواده ام بیشتر شده ولی تهدید و توهین ها همیشه اثراتی مخرب تر دارند. واضح است که بهترین روش، بی توجهی به شبکه های اجتماعی است ولی هر چیزی، حد و حدودی دارد. دوست دارم بدانم آنهایی که فرزندانم را تهدید کردند، خودشان نیز صاحب فرزند هستند؟ واقعا نمی دانم چطور در این مورد با خودشان کنار می آیند.»

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone