ﺳﻪشنبه 15 تير 1400
ایران-سوریه؛ شاید در قطر، بحرین یا عمان!

ایران-سوریه؛ شاید در قطر، بحرین یا عمان!
فدراسیون فوتبال سوریه سه کشور قطر، بحرین و عمان را به عنوان مکان های مورد نظر خود برای برگزاری بازی هایش در مرحله مقدماتی جام جهانی انتخاب کرده است.

پس از قرعه کشی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا، تیم ملی سوریه در گروه ایران قرار گرفت و پس از این اتفاق، فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که این کشور حق میزبانی در این رقابت ها را ندارد و بازی های سوریه در زمین بی طرف برگزار می شود. این تصمیم نزدیک به 10 سال پیش توسط فیفا و AFC به دلیل بحران های سیاسی این کشور گرفته شده بود.

وب سایت کووره به نقل از منابع موثق خود در فدراسیون فوتبال سوریه از رایزنی این کشور برای انتخاب زمین بی طرف خبر داد. کووره نوشت قطر، عمان و بحرین گزینه های فعلی فدراسیون سوریه برای برگزاری بازی هایشان هستند که علت این امر نیز وجود استادیوم های خوب، همکاری خوب میان فدراسیون سوریه و کشورهای ذکر شده و همچنین فاصله کم بین پایتخت های این کشورها با دمشق عنوان شده است.

این منبع تأیید کرد که فدراسیون فوتبال سوریه پس از به سرانجام رساندن مذاکرات و تأیید AFC، هفته آینده تصمیم نهایی خود را اتخاذ خواهد کرد و از میان سه کشور قطر، بحرین و عمان یکی را به عنوان میزبان بازی های خود انتخاب می کند.

همچنین عبدالقادر کردغلی عضو فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد که مربی جدید این کشور حداکثر تا 72 ساعت آینده انتخاب می شود. او گفت: ما از بین هشت کاندیدا، سه مربی محلی را انتخاب کردیم و برای اطلاع از شرایط و سایر امور مربوطه با آنها مذاکره می کنیم و یکی از آنها بعد از 72 ساعت انتخاب می شود.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone