ﺳﻪشنبه 15 تير 1400
اولی کان: PSG با آن همه سرمایه‌گذاری نتیجه نگرفته

اولی کان: PSG با آن همه سرمایه‌گذاری نتیجه نگرفته
اولیور کان، مدیر ورزشی بایرن مونیخ نسبت به موفقیت این تیم در فصل آینده اطمینان دارد.

بایرن مونیخ بعد از جدایی هانسی فلیک با یولیان ناگلسمان، سرمربی جوان لایپزیش به توافق رسیده و دست به قمار بزرگی برای فصل بعد زد. اما اولیور کان تصور می کرد این ترکیب بایرن مونیخ نیز برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان کفایت می کند و آنها عملکرد خوبی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته اند.

اولیور کان گفت: "قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل بعد با این ترکیب فعلی برای ما قابل دستیابی است. فرهنگ فوق العاده کسب موفقیت در تیم، مزیت ما در این تورنمنت خواهد بود. به عنوان مثال باشگاه پاری سن ژرمن مبالغ هنگفتی سرمایه گذاری کرده، اما هنوز موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است. من نگران بایرن مونیخ برای فصل بعد نیستم.

مذاکرات مربوط به تمدید قرارداد بازیکنان؟ ما در حال مذاکره با لئون گورتزکا و کینگزلی کومان هستیم. بازیکنان بزرگ می خواهند بر اساس عملکرد خود دستمزد بگیرند و این کاملا طبیعی است. ما در حال طی روند مذاکرات بسیار خوبی هستیم و من واقعا نسبت به آینده خوش بین هستم.

کار کردن در باشگاهی مانند بایرن بسیار بسیار پیچیده است و من می دانستم که مدتی طول می کشد تا به بایرن جدید عادت کنم. من چیزهای زیادی دیده ام و یافتن ارتباط در صحنه بین المللی مهم است. احساس خوبی داشته و تصور می کنم از ویژگی های مناسب این سمت برخوردارم.

قدم های بزرگی توسط اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه برداشته شده، آنها بایرن مونیخ را شکل داده و آن را به یکی از بهترین باشگاه های جهان تبدیل کردند. بزرگترین چالش در کوتاه مدت این است که زمینه بازگشت هواداران به استادیوم ها را فراهم کنیم. آنها نقش مهمی دارند و ما در یک سال و نیم گذشته فضای فوتبال متفاوتی را تجربه کرده ایم. وضعیت مالی متفاوت شده و موارد زیادی مانند فرپلی بازی مالی یا سقف حقوق و دستمزد وجود دارد.

ما می خواهیم فوتبالی در کلاس جهانی با ستاره های بزرگ و بین المللی و نسل جوان خود ارائه دهیم. ده بار متوالی قهرمان بوندسلیگا شدن دستاورد خاصی است. ما می خواهیم در سطح برون مرزی نیز پیشتاز باشیم و من متقاعد شده ام که برای رسیدن به این هدف شرایط خوبی داریم. ما همچنین می خواهیم لیگ قهرمانان را فتح کنیم. البته باید در مورد شرایط اقتصادی خود نیز ترفندی بیایم تا بتوانیم به این اهداف برسیم. رسیدن به این هدف آسان نخواهد بود، اما ما خوش بین هستیم.

ما کاملا نسبت به احتمال موفقیت این تیم متقاعد شده ایم. برخی از بازیکنان قرضی مانند زیرکزی یا ریچاردز به لیست بایرن مونیخ بازگشته اند و من انتظار دارم که یولیان ناگلزمان فصل بعد به چنین بازیکنانی فرصت دهد. ما در همان اوایل بازار تابستانی کار خود را انجام داده و بازیکنانی مانند رایوت اوپامکانو را جذب کردیم. ما در حال حاضر در موقعیت خوبی قرار داریم. بازیکنان جوانی نیز در آکادمی بایرن پیشرفت کرده اند و بهترین مثال نیز جمال موسیالا است. ما می خواهیم بازیکنانی که در کمپ بایرن پیشرفت کرده اند حالا به ما کمک کنند."

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone